شیائومیمی

گزارش : شیائومی امسال از 3 تبلت قدرتمند پرده برداری خواهد کرد .

پیش از این اعلام کرده بودیم شیائومی قصد دارد در سال جاری میلادی پرده از تبلت های جدید خود بردارد . حال از چین خبر رسیده است که نه تنها یک محصول ، بلکه 3 محصول در سال 2021 توسط شیائومی برای عاشقان تبلت ها معرفی خواهد شد ، که هر 3 دستگاه از چیپست های سری 800 کوآلکام بهره خواهند برد . بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط یک مرجع بسیار معتبر ، شیائومی 3 تبلت رده بالا را برای امسال آماده کرده است .

گفته میشود اسم رمز این محصولات به ترتیب “Enuma” ، “Elish” و “Nabu” خواهد بود و اسم های درون سازمانی K81A ، K81 و K82 برای آنها انتخاب شده است . گفته میشود هر 3 مدل به صفحه نمایشی با پنل IPS LCD ، نرخ نوسازی 120 هرتز ، رزلوشن 800×2560 و درخشندگی تصویر 410 نیت مجهز خواهند شد . این منبع خبری میگوید هر 3 تبلت به دوربین هایی 4 گانه با سنسورهای عریض ، فوق عریض ، ماکرو و عمق دهنده مجهز خواهند شد .

البته اشاره شده است که تنها نسخه موسوم به “Enuma” از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بهره میبرد و دو نسخه دیگر به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز میباشند . همچنین ، گفته میشود تبلت های “Enuma” و “Elish” به چیپست اسنپدراگون 870 مجهز خواهند شد ، در حالی که “Nabu” از چیپست اسنپدراگون 860 بهره خواهد برد . با این وصف ، تبلت با اسم رمز “Nabu” ارزان ترین نسخه خواهد بود . این منبع در پایان اشاره میکند هر 3 تبلت به تراشه NFC ، بلندگوهای 4 گانه ، شارژ بیسیم و شارژ فوق سریع اختصاصی مجهز خواهند شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا