شیائومیمی

نزدیک تر از همیشه : نسخه جهانی گوشی Mi 11 مجوزهای لازم را برای معرفی کسب کرد .

شیائومی با Mi 11 در حال درو کردن رکوردهای زیادی در کشور خانگی خود چین میباشد ، چون علاوه بر مجهز بودن به چیپست اسنپدراگون 888 برای اولین بار در دنیا ، از قیمت بسیار مناسب و امکانات خارق العاده ای برخوردار است . حال شیائومی خود را برای معرفی Mi 11 در بازارهای جهانی معرفی میکند و این موضوع را چندی پیش با انتشار یک تیزر تبلیغاتی تأیید کرد ؛ اما تا پیش از این سندی مبنی بر نزدیک بودن به زمان معرفی گوشی مذکور در دست نبود .

حال دقایقی پیش نسخه جهانی گوشی Mi 11 اولین تأییدیه خود را از وزارت ارتباطات کشور سنگاپور دریافت و برای اولین بار در بنچمارک GeekBench ظاهر شده است . این گوشی با اسم درون سازمانی “M2011K2G” موفق به کسب تأییدیه های لازم شده است و دلیل تأیید این گوشی به عنوان Mi 11 این است که پیش از معرفی در کشور چین ، گوشی مذکور با اسم درون سازمانی “M2011K2C” تأییدیه های لازم را کسب کرده بود .

در بنچمارک GeekBench نیز این گوشی با اسم رمز “Venus” موفق به پشت سر گذاشتن تست ها شده است . در این تست گوشی مورد بحث با 12 گیگابایت حافظه رم ، چیپست اسنپدراگون 888 ، اندروید 11 و MIUI 12 مورد بررسی قرار گرفته است . اگر به خاطر داشته باشید ، در کدهای منبع گوشی Mi 11 نسخه چین اسم رمز این گوشی Venus آورده شده بود و با توجه به اسم درون سازمانی تأیید شده که حرف آخر آن C ( مخصوص بازار چین ) و G ( مخصوص بازارهای جهانی ) است ، میتوانیم با ضرس قاطع بگوییم معرفی Mi 11 برای بازارهای جهانی بسیار نزدیک است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا