شیائومیگجت های هوشمند

رسمی : شیائومی از Amazfit Band 7 با سیستم عامل Zepp برای بازارهای جهانی پرده برداشت .

مدتی پیش گفتیم شیائومی به زودی پرده از Amazfit Band 7 برخواهد داشت و اکنون این مهم محقق شده است . این دستبند هوشمند تقریباً نسخه جهانی Redmi Band Pro میباشد ، که اکنون با ویژگی هایی بسیار زیاد ، به سیستم عامل اختصاصی Zepp OS مجهز شده است . پیش از این شیائومی Amazfit Band 6 را رد کرده بود و آخرین نسخه ای که از دستبند امزفیت دیده بودیم ، Amazfit Band 5 بود .

این دستبند به زودی در فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس موجود میشود .

مجهز شدن این دستبند به سیستم عامل اختصاصی زپ باعث شده است که ما شاهد یک فروشگاه با قابلیت های بسیار زیاد دستیار صوتی آمازون ( الکسا ) روی آن باشیم . بر اساس اطلاعات رسمی موجود ، Amazfit Band 7 میتواند اکسیژن خون ، میزان استرس ، ضربان قلب و کیفیت خواب شما را به صورت دقیق اندازه گیری کند . همچنین ، با زیر نظر گرفتن 24 ساعته موارد قید شده ، در صورتی که ضربان قلب یا استرس کاربر بالا برود یا اینکه اکسیژن خونش بیش از حد پایین بیاید ، این دستبند سریعاً هشدار خواهد داد .

همچنین ، کاربران میتوانند با این ساعت تمرین تنفس انجام دهند ، که تأثیر شگرفی در سلامت ریه ایفا میکند . این دستبند به صورت پیشفرض از 120 حالت ورزشی پشتیبانی به عمل می آورد و تا عمق 50 متری مقاوم در برابر آب میباشد . ابعاد دقیق این دستبند 12×24×42 میلی متر میباشد و به یک باتری 232 میلی آمپر/ساعتی مجهز شده است . بر اساس اطلاعات رسمی ارائه شده این ساعت با یکبار شارژ و استفاده سنگین تا 12 روز با شما همراه خواهد بود .

در حالت عادی نیز این باتری تا 18 روز با استفاده ساده با شما همراهی خواهد کرد و چنانچه حالت ذخیره مصرف آنرا فعال کنید ، تا 28 روز میتوانید از آن بهره ببرید . این دستبند به صفحه نمایشی 1.47 اینچی با پنل AMOLED مجهز شده است و از رزلوشن 368×198 با 282 پیکسل در هر اینچ بهره میبرد . این دستبند هم اکنون در 2 رنگ بدنه بژ و مشکی با دستبندهای متنوع و قیمت 49.99 دلار در دسترس علاقه مندان قرار دارد و به زودی وارد کشور عزیزمان ایران خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا