ردمیشیائومی

مژده : اولین گوشی گیمینگ ردمی به زودی معرفی خواهد شد !

زیرمجموعه ردمی راهی بسیار طولانی را طی کرده است و امروز تبدیل به یکی از وزنه های کمپانی شیائومی شده است . شیائومی همزمان با سری Mi ، بهای بسیار خوبی به سری گوشی های ردمی داد و این زیرمجوعه علاوه بر گوشی های هوشمند ، در تلویزیون های هوشمند ، گجت های هوشمند و کامپیوترهای همراه نیز دستی بر آتش دارد ؛ اما بر کسی پوشیده نیست که هنوز گوشی های هوشمند محور اصلی فعالیت زیرمجموعه ردمی هستند .

حال مدیر ردمی رسماً اعلام کرده است اولین گوشی گیمینگ این زیرمجموعه به زودی معرفی خواهد شد . دیروز عصر کمپانی مدیاتک پرده از چیپست های جدید Dimensity 1100 و Dimensiy 1200 برداشت ، که بر اساس شواهد موجود چیپست پرچمدار مدیاتک ، Dimensity 1200 به قلب تپنده اولین گوشی گیمینگ ردمی قدرت خواهد بخشید . البته موضوع استفاده از این چیپست فعلاً توسط یکی از منابع مورد وثوق و بسیار نزدیک به شیائومی تأیید شده است .

اما چیپست پرچمدار مدیاتک چه مشخصاتی را به دوش میکشد که شیائومی برای استفاده از آن ترغیب شده است ؟ برای اطلاع شما باید بگوییم که Dimensity 1200 بر اساس معماری اختصاصی 6 نانومتری کمپانی TSMC تولید شده است و دارای 8 هسته پردازشی میباشد . مدیاتک برای این چیپست از آرایشی 4+3+1 بهره گرفته است ؛ به این صورت که چیپست مذکور دارای یک هسته بسیار قدرتمند Cortex-A78 با فرکانس 3 گیگاهرتز ، سه هسته فوق العاده Cortex-A78 دیگر با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و 4 هسته دوست دار مصرف باتری Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز مجهز است . چیپ گرافیکی این چیپست نیز Mali G77 MC9 بوده ، که دارای 9 هسته پردازشی میباشد .

هنوز اطلاعات بسیار زیادی پیرامون اولین گوشی گیمینگ ردمی در دست نیست . به عنوان مثال هنوز نمیدانیم این گوشی در سری جدیدی از خانواده ردمی معرفی خواهد شد یا به عنوان زیرمجموعه در یک سری به جهانیان شناسانده میشود . همچنین هنوز نمیدانیم سایر مشخصات این گوشی چه هستند و آیا به زمان معرفی این گوشی نزدیک هستیم یا خیر . البته برخی منابع پیش بینی میکنند این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی LCD با نرخ نوسازی بسیار بالا ، باتری غول پیکر و فناوری شارژ فوق سریع مجهز شود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا