شیائومیمی

نزدیک به واقعیت : تاریخ معرفی و تصویر جدیدی از قاب محافظ Xiaomi 12 Ultra به بیرون درز پیدا کرد .

خبر اصلی این است : Xiaomi 12 Ultra به زودی معرفی خواهد شد ! تقریباً تمامی منابع موثق ما اطمینان دارند که گوشی مورد انتظار Xiaomi 12 Ultra مراحل نهایی توسعه خود را پشت سر میگذارد و به زودی توسط شیائومی معرفی خواهد شد ، اما هنوز تاریخ معرفی دقیق این گوشی مشخص نیست و تصویری از آن در دنیای واقعی به بیرون درز پیدا نکرده است . اگر به خاطر داشته باشید ، حدود 1 ماه پیش پوستری از Xiaomi 12 Ultra به بیرون درز پیدا کرد .

روی پوستر مذکور قید شده بود که این گوشی برای اولین بار در دنیا به چیپست معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 1+ مجهز خواهد شد . حال که جمعه کوآلکام قصد دارد پرده از این چیپست بردارد ، به نظر اطلاعات پیشین تا حدودی موثق به نظر میرسند . دقایقی پیش یک منبع دیگر ضمن تأیید دوربین محور بودن این محصول با انتشار پوستری اشاره کرد Xiaomi 12 Ultra در تاریخ 21 ژوئن ( 31 خرداد ) معرفی خواهد شد ! این در حالی است که پوستر قبلی ادعا میکرد این گوشی در تاریخ 20 می ( 30 اردیبهشت ، همزمان با معرفی چیپست جدید کوآلکام ) معرفی میشود .

از این موضوع اگر گذر کنیم ، منبعی دیگر تصویری واقعی از پنل پشتی Xiaomi 12 Ultra را منتشر کرده است و ادعا میکند این طرح نهایی قسمت پشت گوشی مذکور است . البته تصویر مذکور مربوط به گارد محافظ یکی از شرکت های ثالث است . این تصویر به ظاهر تقلبی نیست ، اما از طرفی نمیتوان اصالت آنرا تأیید کرد . اگر با دقت به این محافظ نگاه کنید ، 8 حفره میبینید ، که قطعاً گوشی مذکور به این تعداد دوربین مجهز نخواهد بود و احتمالاً حفره های زیادی مربوط به سنسورهای متفاوت است .

بر اساس شایعات نزدیک به واقعیت ، گوشی Xiaomi 12 Ultra به 3 سنسور دوربین مجهز خواهد شد . گفته میشود برای اولین بار سنسور IMX989 سونی در این گوشی به عنوان سنسور اصلی به کار گرفته خواهد شد ، که 50 مگاپیکسلی بوده و با 2 سنسور 48 مگاپیکسلی با لنزهای فوق عریض و تله فوتو همراهی میشود . هنوز از ماهیت سنسورهای این گوشی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست ، اما بر اساس اطلاعات به دست رسیده ، به ظاهر شاهد بهره گیری از سنسور سه بعدی مدت پرواز ( 3D ToF ) در این گوشی خواهیم بود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا