شیائومیمی

گوشی Mi 11 برای بازارهای آسیایی معرفی شد + قیمت .

همانطور که انتظار میرفت ، شیائومی دیروز پرده از گوشی Mi 11 برای بازارهای 3 کشور آسیایی بسیار مهم برداشت . هم اکنون پای پرچمدار جدید شیائومی به بازار کشورهای مالزی ، تایلند و سنگاپور رسیده است و پیش فروش این محصول در کشورهای مذکور آغاز شده است . شیائومی دقیقاً بر اساس سنت پیشین عمل کرده است و تنها 2 نسخه از گوشی Mi 11 را به بازارهای آسیایی آورده است . به این ترتیب ما تنها نسخه های 8/128 و 8/256 را در بازارهای آسیایی خواهیم دید .

اما سیاست قیمت گذاری بازارهای آسیایی کمی با عرصه جهانی متفاوت است و حتی با رسیدن پای این گوشی به بازار خاورمیانه ، باز هم قیمت کمی شکسته خواهد شد . شیائومی نسخه با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی این گوشی هوشمند را در کشور مالزی با قیمت 692 دلار ، در کشور تایلند با قیمت 729 دلار و در کشور سنگاپور با قیمت 757 دلار به فروش خواهد رساند .

این در حالی است که نسخه با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی این گوشی هوشمند در مالزی با قیمت 743 دلار ، در کشور تایلند با قیمت 795 دلار و در کشور سنگاپور با قیمت 832 دلار به فروش خواهد رسید . همانطور که شاهد هستید بازه قیمتی در بین 3 بازار آسیایی بسیار متفاوت است ؛ به همین دلیل اذعان میکنیم قطعاً این گوشی هوشمند در بازار خاورمیانه با قیمت بسیار معقولی عرضه خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا