سایر محصولاتشیائومی

تلویزیون هوشمند جدیدی از سری Mi با اسم رمز “Croods” در راه است .

علاوه بر گوشی های هوشمند ، بسیاری شیائومی را به تلویزیون های هوشمند با ارزشش میشناسند . این محبوبیت نه تنها در کشور خانگی شیائومی ، چین ، بلکه در کل دنیا وجود دارد . حال گویا شیائومی در نظر دارد تلویزیون هوشمند جدیدی از سری Mi را به بازارهای جهانی بیاورد ، چون به تازگی اطلاعات زیادی از این محصول در کنسول پلی استور رؤیت شده است و نشان از معرفی قریب الوقوع آن در آینده ای نزدیک میدهد .

این تلویزیون هوشمند که فعلاً آنرا با اسم رمز “Croods” میشناسیم بر اساس اطلاعات موجود به چیپست T31 کمپانی مدیاتک با 2 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد . این چیپست قدرتمند دارای 4 هسته پردازشی Cortex-A55 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و چیپ گرافیکی ARM Mali G52 با فرکانس 550 مگاهرتز میباشد . سایز این تلویزیون هنوز ناشناخته باقی مانده است ، اما گفته میشود به رزلوشن تصویر 1080p مجهز بوده و 320 پیکسل در هر اینچ خواهد داشت .

در بخش نرم افزاری نیز ، این تلویزیون هوشمند به سیستم عامل اندروید 10 برای تلویزیون های هوشمند مجهز است . اگر به مشخصات این تلویزیون نگاه کنیم ، به نظر با یک محصول مقرون به صرفه و خوش قیمت مواجه خواهیم بود . متأسفانه هنوز اطلاعات بیشتری از این تلویزیون هوشمند در دست نیست ، اما با توجه به مشخصات ، میتوانیم بگوییم که این محصول به پلی استور ، کروم کست داخلی و دستیار صوتی گوگل ( Assistant ) نیز مجهز میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا