شیائومی

تاریخ عرضه شارژ استثنائی 200 واتی شیائومی مشخص شد !

شیائومی در ماه May پرده از تکنولوژی شارژ اسثنائی 200 واتی خود برداشت ، که به اختصار Hyper-Charge نام دارد . در مراسم معرفی این فناوری خارق العاده ، شیائومی برای نشان دادن قدرت Hyper-Charge ، از یک گوشی Mi 11 Pro که به باتری 4.000 میلی آمپر/ساعتی بود بهره گرفت . شیائومی در ویدئویی به جهان نشان داد شارژ استثنائی 200 واتی توانایی شارژ 0 تا 100 باتری مذکور را در 8 دقیقه دارد !

به این ترتیب رکورد جهانی برای سرعت شارژ گوشی های هوشمند همان روز شکسته شد . اما این تمام ماجرا نبود و شیائومی در کنار شارژ سیمی 200 واتی ، از شارژ بیسیم 120 واتی نیز رونمایی کرد ، که توانایی شارژ باتری به کار گرفته شده در Mi 11 Pro را در عرض تنها 15 دقیقه داشت . باز هم شیائومی در بخش فناوری بیسیم رکورد بالاترین سرعت دنیا را شکست و اول شد .

اما تا به امروز خبری از این فناوری نشد و هیچگاه شیائومی اعلام نکرد چه زمانی این فناوری شارژ خارق العاده به مرحله تجاری خواهد رسید و به نوعی با تولید انبوه ، وارد گوشی های هوشمند غول چینی دنیای تکنولوژی خواهد شد . حال ، یک منبع نزدیک به شیائومی اعلام میکند فناوری مذکور تا ابتدای سال 2022 وارد گوشی های پرچمدار این کمپانی خواهد شد .

با معرفی این فناوری بر روی سری گوشی های Mi 11 ، برخی گمان کردند شیائومی در نظر دارد تا نیمه دوم امسال Hyper-Charge را حدأقل به یکی از گوشی های سری Mi بیاورد ، اما اینطور که به نظر میرسد ، شیائومی تصمیم دارد فناوری شارژ سریع خارق العاده خود را احتمالاً با گوشی های سری Mi 12 روانه بازار کند . البته در نظر داشته باشید که این موضوع صرفاً یک گمانه زنی است ، پس آنرا فعلاً با نمک شایعه میل کنید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا