شیائومی

گزارش : شیائومی در ماه فوریه بزرگترین تولیدکننده چینی گوشی در دنیا شد !

بعد از اتفاقاتی که برای کمپانی خوش نام هوآوی رخ داد ، کمپانی های چینی نهایت تلاش خود را برای پر کردن جای خالی هوآوی کردند . در این بین نزدیک ترین کمپانی به هوآوی ، شیائومی است ، که سال گذشته موفق شد با پشت سر گذاشتن اپل ، در جایگاه سوم ، دقیقاً زیر کمپانی هوآوی قرار بگیرد . حال از چین گزارش شده است که در ماه فوریه ، شیائومی تبدیل به بزرگترین تولید کننده چینی گوشی هوشمند در دنیا شده است !

بر اساس پژوهش های مؤسسه آماری Counterpoint ، شیائومی در ماه فوریه موفق شد سهمی 13 درصدی از بازارهای جهانی را از آنِ خود کند . همین موضوع باعث شد غول چینی دنیای تکنولوژی بزرگترین تولید کننده چینی گوشی هوشمند در دنیا ( در ماه فوریه ) و سومین تولیدکننده بزرگ تلفن همراه در دنیا شود . در مقام های اول و دوم کمپانی های سامسونگ و اپل با 20 و 17 درصد قرار دارند و سهم هوآوی به تنها 4 درصد افت پیدا کرده است .

از طرف دیگر ، مؤسسات آماری مختلفی هفته گذشته اعلام کردند شیائومی تا به اینجای کار سومین تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند در دنیاست . شیائومی به دلیل تولید محصولاتی بسیار با ارزش که از قیمت رقابتی نیز برخوردار هستند ، موفق به چنین دستاوردی شده است . البته نمیتوان شکست هوآوی به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا را نیز نادیده گرفت و باید احترام ویژه ای برای این پیشکسوت دنیای گوشی های هوشمند قائل شویم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا