شیائومیمی

اطلاعات جدیدی از Mi Mix Fold 2 شیائومی به بیرون درز پیدا کرد .

شیائومی پس از سال ها پرده از اولین گوشی تاشونده خود برداشت ، که مدت ها در حال توسعه آن بود . حال بر اساس اطلاعات به دست رسیده ، غول چینی دنیای تکنولوژی در حال کار بر روی نسل دوم از گوشی های تاشونده خود با نام Mi Mix Fold 2 میباشد . در واقع ساعاتی پیش یکی از منابع نزدیک به شیائومی اعلام کرد گوشی “J18s” هم اکنون در حال گذراندن تست های نهایی میباشد .

این منبع خبری اذعان میکند صفحه نمایش داخلی و خارجی گوشی تاشونده جدید شیائومی از نرخ نوسازی بالایی ( 90 هرتز یا 120 هرتز ) بهره میبرند . همچنین ، بر اساس اطلاعات از پیش درز پیدا کرده در هفته جاری ، گوشی هوشمندی با اسم رمز “ARGO” که چند ساعت پیش برای تحریریه شیائومی پارس معلوم شد “J18s” میباشد ، از سلفی پنهان زیر صفحه نمایش بهره میبرد .

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این محصول در دست نیست ، اما پیش بینی میشود در هفته های آتی خبرهای بیشتری از این گوشی هوشمند به ما برسد و قطعاً آنها را با شما در میان خواهیم گذاشت . بر اساس گمانه زنی ها ، این محصول احتمالاً در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی و حوالی ماه آگوست ( اواخر مرداد 1400 ) برای خرید در دسترس کاربران قرار بگیرد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا