شیائومیمی

یک قدم نزدیک تر : Mi Mix 4 موفق به دریافت گواهینامه Bluetooth SIG شد !

به جرأت میتوانیم بگوییم یکی از پرطرفدارترین و مورد انتظار ترین گوشی های شیائومی ، Mi Mix 4 بود . این گوشی که در ماه جاری میلادی توسط شیائومی برای بازار چین معرفی شد ، عاشقان و دلباختگان بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد . متأسفانه پیش از مراسم معرفی این گوشی با خبرهای بسیار بدی برای طرفداران این گوشی در بازارهای جهانی مواجه شدیم ، اما دیری نپایید که روزنه هایی از امید پدیدار شد .

اگر با ما همراه بوده باشید ، حتماً در جریان هستید Mi Mix 4 اخیراً موفق شده بود در کنسول Play Store حاضر شود . حال ساعاتی پیش این گوشی موفق به دریافت گواهینامه بلوتوث از بنیاد Bluetooth SIG شده است . این موضوع مبین آن است که احتمالاً شیائومی در نظر دارد به زودی این گوشی هوشمند را در بازارهای جهانی عرضه کند . در تأییدیه مذکور ، گوشی Mi Mix 4 با اسم درون سازمانی “2106118C” حاضر شده است .

پیش از این گفتیم به دلیل تحریم های بین المللی ، گوشی های معرفی شده در چین با سرویس های گوگل عرضه نمیشوند و به همین دلیل نیازی به دریافت این تأییدیه برای گوشی های نسخه چین نیست . از طرفی ، با توجه به معرفی شدن این گوشی در چین ، دریافت تأییدیه بلوتوث بعد از عرضه نیز منطقی به نظر نمیرسد ؛ اما لزوماً نمیتوانیم این موارد را قاطعانه دلیلی برای معرفی Mi Mix 4 در بازارهای جهانی بدانیم . هر چند ، از لحاظ منطقی با دریافت این تأییدیه ها باید منتظر معرفی این گوشی در بازارهای جهانی باشیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا