شیائومیمی

شیائومی احتمالاً نسخه ارزان تر Galaxy Z Flip سامسونگ را با نام Mi Mix Flip معرفی خواهد کرد !

شیائومی چندی پیش اولین گوشی تاشونده خود را با نام Mi Mix Fold معرفی کرد ، که از طراحی خاصی بهره میبرد و کم شباهت به Galaxy Z Fold 2 سامسونگ نمیباشد . حال ساعاتی پیش با انتشار طرح های مفهومی اولین گوشی تاشونده عمودی شیائومی ، به نظر میرسد که غول چینی دنیای تکنولوژی قصد دارد نسخه مقرون به صرفه Galaxy Z Flip سامسونگ را با نام Mi Mix Flip معرفی کند .

در طرحی که ساعاتی پیش به دست ما رسیده است ، گوشی هوشمندی با مکانیزم تاشوندگی عمودی ( برخلاف می میکس فولد که به صورت افقی تا میشد ) دیده میشود . اینطور که از طرح های مفهومی میتوان فهمید ، این گوشی احتمالاً به سلفی 2 گانه حفره ای و دوربین 3 گانه اصلی با آرایشی دایره ای شکل ( همچون سری POCO X3 ) مجهز میباشد . در قسمت تحتانی دستگاه نیز پورت USB نوع C و محفظه بلندگو دیده میشود .

هنوز مشخص نیست شیائومی به صورت دقیق قصد دارد از چنین محصولی رونمایی کند یا خیر ، اما چیزی که پر واضح است ، کمپانی خوش نام و موفق چینی این روزها در حال رشد در تمامی زمینه ها میباشد . همچنین ، اینکه این دستگاه چه زمانی معرفی میشود یا چقدر قیمت خواهد داشت نیز مهم نیست ؛ مهم این است که شیائومی سعی دارد پا به پای رقبای خود پیشرفت کند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا