شیائومیمی

گوشی Mi Mix 4 با کمبود موجودی مواجه شد ؛ سیستم ضد سرقت هم از آن حذف گردید !

قطعاً میدانید این روزها به شدت با موضوع کمبود چیپ مواجه هستیم ، تا جایی که برخی از کمپانی ها مجبور شده اند سراغ تولید کننده های جدید بروند ، چون کوآلکام توانایی پشتیبانی از همه شرکت های تولید کننده گوشی هوشمند را ندارد . این موضوع تا جایی بالا گرفته است که حتی گوشی بسیار پرطرفدار و دوست داشتنی Mi 11 Lite 5G به دلیل کمبود چیپ ( اسنپدراگون 780 ) ، توقف تولید شد .

حال گویا موضوع درباره چیپست های سری 8 و پرچمدار کوآلکام نیز بالا گرفته است و به دلیل تقاضای بیش از اندازه کاربران و کمبود موجودی چیپست +Snapdragon 888 ، شیائومی با مشکل تأمین گوشی Mi Mix 4 مواجه شده است . آقای Lu Weibing ، مدیر ردمی میگوید تمام نسخه های پیش فروش شده به دست کاربران رسیده است ، اما از طرفی به دلیل استقبال بینظیر کاربران ، تمامی فروشگاههای فیزیکی و آنلاین هم خالی از Mi Mix 4 شده است .

وی ضمن عذرخواهی از کاربران اذعان کرده است با رایزنی های صورت گرفته ، شاید به زودی مشکل کمبود چیپ حدأقل برای سری 8 کوآلکام برطرف شود . همچنین ، گویا قرار است چند روز دیگر دوباره Mi Mix 4 در تمامی نسخه ها برای خرید در دسترس علاقه مندان قرار گیرد ، اما Weibing پیشاپیش بابت کمبود موجودی این گوشی از کاربران عذرخواهی کرده است .

موضوع دیگری که همزمان با فروش خارق العاده Mi Mix 4 رفم خورده است ، بحث غیرفعالسازی یکی از ویژگی های بسیار عالی این گوشی میباشد . اگر به خاطر داشته باشید در مراسم معرفی این گوشی گفتیم Mi Mix 4 به سیستم ضد سرقت جدیدی مجهز خواهد شد که دزدیدن آنرا بسیار سخت میکند . این ویژگی در واقع حتی اگر اینترنت قطع شود ، سیمکارت از گوشی خارج شده و گوشی خاموش شود هم امکان ردیابی آنرا میسر میکرد .

حال شیائومی ساعاتی پیش با انتشار بیانه ای اعلام کرده است به دلیل مشکلات حقوقی خاصی که تحت قوانین بین المللی میباشد ، این ویژگی باید در Mi Mix 4 غیرفعال شود . شیائومی توضیح میدهد این فناوری به واسطه سیمکارت مجازی جای گرفته در قلب Mi Mix 4 امکانپذیر شده است ، اما به دلیل اینکه فعلاً نتوانسته است برای گوشی های موبایل تأییدیه بگیرد ، مجبور به غیرفعالسازی این ویژگی شده اند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا