شیائومی

تاریخ عرضه آخرین نسخه MIUI 12.5 و اولین نسخه از MIUI 13 مشخص شد !

همانطور که در جریان هستید ، شیائومی معمولاً پیش از معرفی نسخه های جدید MIUI ، برنامه بتا را برای نسخه جاری میبندد و با باز کردن پروژه بتا برای نسخه آینده ، به نوعی خود را برای معرفی آن در آینده ای نزدیک معرفی میکند . این اتفاق پیش از این برای MIUI 11 و سپس 12 MIUI رخ داد و اکنون در آستانه اتفاق افتادن برای 12.5 MIUI است .

بر اساس گزارشات موثقی که ساعاتی پیش به دست شیائومی پارس رسیده است ، غول چینی دنیای تکنولوژی دیروز با انتشار نسخه 21.7.5 پرونده MIUI 12.5 را در پروژه بتا بست و اگر همه چیز درست پیش برود ، اولین نسخه از MIUI 13 تحت پروژه بتا ، با شماره ساخت 21.7.6 به زودی عرضه خواهد شد و به این ترتیب میتوانیم اولین دیدار را با این نسخه از رابط کاربری جدید شیائومی داشته باشیم .

اینطور که اذعان شده است ، پروژه بتای MIUI 13 از هفته جاری آغاز خواهد شد و عضوگیری برای آن تا روز 16 جولای ( 9 روز دیگر ) ادامه پیدا خواهد کرد . اگر این اتفاق رخ دهد ، نباید فاصله زیادی تا معرفی MIUI 13 داشته باشیم و شاید اینبار شایعات رنگ حقیقت به خود بگیرند و بتوانیم در ماه های آتی شاهد اولین نسخه پایدار MIUI 13 برای گوشی های شیائومی باشیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کاوه
کاوه
میهمان
۱۴۰۰-۰۴-۱۷ ۱۵:۵۷

هنوز کلی از گوشی هاش miui 12.5 نگرفتن رفته سراغ miui13 واقعا متاسفم برای شیائومی سامسونگ با ایقد گوشی هایی که زده عملکردش خیلی از شیائومی بهتر بوده

دکمه بازگشت به بالا