شیائومیگجت های هوشمند

تصاویر رسمی جدیدی از ساعت های Amazfit GTS 4 و Amazfit GTR 4 به بیرون درز پیدا کرد .

شیائومی چندی پیش خیلی بی سر و صدا پرده از ساعت Amazfit GTS 4 Mini برداشت و اخیراً اولین تصاویر لو رفته از ساعت های پرچمدار سری GT4 را با شما به اشتراک گذاشتیم . حال ساعاتی پیش تصاویر رسمی جدیدی از ساعت های Amazfit GTS 4 و Amazfit GTR 4 به دست ما رسیده است ، که زبان طراحی و جزئیات آنرا به صورت کامل به تصویر میکشد . یکی از موضوعاتی که در تصاویر جدید قابل لمس است ، کیفیت بالای تصاویر میباشد ، که نشان از نزدیک بودن به معرفی این محصولات دارد .

هر چند شیائومی هنوز شروع به پخش تیزرهای تبلیغاتی این سری ساعت ها نکرده است ، اما به نظر میرسد با سنت اشاره شده فاصله چندانی نداریم ! شیائومی معمولاً 10 روز مانده به معرفی برخی از محصولات مهم خود ، شروع به انتشار تیزرهای تبلیغاتی با محوریت ویژگی های محصول جدید میکند . حال آنکه با توجه به کیفیت مثال زدنی پوسترهای لو رفته ( که رسمی هم هستند ) ، به ظاهر باید به زمان معرفی این ساعت ها بسیار نزدیک باشیم .

بر اساس شایعات درز پیدا کرده ، همچون نسل های قبل این ساعت ها باید شباهت های باطنی زیادی با یکدیگر داشته باشند و تنها در فرم و سایز صفحه نمایش و حجم باتری با یکدیگر متفاوت باشند . بنابر این ویژگی های ذاتی و مشخصات سخت افزاری این ساعت ها به نظر یکیست ، اما یکی با صفحه نمایشی مربعی و سایز صفحه ای کوچکتر و دیگری با صفحه ای دایره ای و سایزی بزرگتر به همراه باتری هایی با حجم متفاوت مجهز خواهند شد . هنوز هیچ خبری درباره تاریخ معرفی رسمی و قیمت این محصولات در دست نیست .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا