سایر برندهامتفرقه

کورنینگ ، گوریلاگلس DX و +DX را برای محافظت از لنز دوربین گوشی های هوشمند معرفی کرد .

کمپانی کورنینگ ، که تخصص ویژه ای بر روی ساخت محافظ برای صفحه نمایش گوشی های هوشمند ( گوریلاگلس ) دارد ، ساعاتی پیش پرده از آخرین دستاورد خود ، اینبار برای محافظت از لنز گوشی های هوشمند برداشت . این محافظ های لنز DX و +DX نام دارند و همانطور که گفته شد ، به صورت تخصصی برای محافظت از لنز دوربین گوشی هوشمند شما طراحی شده اند .

البته این اولین باری نیست که کورنینگ دست به تولید محافظ صفحه برای چیزی غیر از صفحات گوشی های هوشمند میزند . این کمپانی پیش از این دست به تولید گوریلاگلس DX برای محافظت از صفحه نمایش ساعت های هوشمند زده بود . حال ، کورنینگ ادعا میکند با توسعه بیشتر ، همان محافظ را برای لنز گوشی های هوشمند تولید کرده است ، که علاوه بر مقاومت بیشتر ، هیچ تأثیری در کیفیت عکس ها و فیلم ها نمیگذارد .

بر اساس ادعای کورنینگ ، نوری که از این محافظ رد میشود معادل 98 درصد است ، که در مقایسه با سایر محافظ های لنز دوربین گوشی های هوشمند که نرخی 95 درصدی را ارائه میدهند ، یک دستاورد بزرگ محسوب میشود . هنوز مشخص نیست کدام کمپانی ها سراغ این فناوری میروند ، اما با توجه به سابقه همکاری درخشان کورنینگ و شیائومی ، پیش بینی میشود در آینده ای نزدیک شاهد استفاده از گوریلاگلس DX و +DX در لنز دوربین گوشی های هوشمند جدید غول چینی دنیای تکنولوژی باشیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !
0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا