شیائومیبلک شارک

شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمندی از خانواده Black Shark با چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 میباشد .

در طی هفته های اخیر ، شاهد معرفی گوشی های زیادی با چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 بودیم . شیائومی تا به این لحظه چندین گوشی با چیپست مذکور معرفی کرده است و ظاهراً نوبت به گوشی های گیمینگ سری Black Shark رسیده است که صاحب نسخه ای با این چیپست خارق العاده شوند . این خبر موثق توسط یکی از منابع ما در چین به گوش رسیده است و قابل تأیید میباشد ؛ چون منبع مذکور به شیائومی نزدیک است و اخبارش 100 درصد صحت دارند !

منبع خبری ما میگوید این گوشی به صفحه نمایشی با رزلوشن 2K ، باتری 4.790 میلی آمپر/ساعتی و شارژ سریعی فراتر از 100 وات ( احتمالاً 120 واتی ) مجهز خواهد شد . یکی از ویژگی های ذاتی این گوشی ظاهراً باتری 2 سلولی آن میباشد ، که پیشتر نیز در سری های قبل به کار بسته شده بود . در بخش دوربین ، گزارش شده است که این گوشی به سیستم دوربینی 3 گانه با سنسورهای 64 مگاپیکسلی اصلی (IMX686) ، 13 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی خواهد شد .

در بخش مقابل نیز به ظاهر باید منتظر سنسوری 16 یا 20 مگاپیکسلی باشیم . گفته میشود این گوشی احتمالاً Black Shark 5s نام خواهد داشت و ممکن است فقط برای بازار کشور چین عرضه شود . همچنین ، منبع خبری ما تأیید کرده است که شیائومی علاوه بر این نسخه تازه نفس ، در حال کار بر روی پرچمداران سری جدید بلک شارک برای سال آینده میباشد . گوشی مورد بحث باید از خانواده Black Shark 6 باشد و قطعاً به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا