پوکوشیائومیمحتوای ویدئویی شیائومیویدئو

اختصاصی تماشا کنید : جعبه گشایی POCO X3 GT پیش از معرفی رسمی !

بر اساس گزارش شیائومی پارس ، غول چینی دنیای تکنولوژی قرار است در تاریخ 28 جولای ( 6 مرداد ) پرده از نسخه جهانی گوشی خواستنی Redmi Note 10 Pro 5G بردارد . با توجه به اینکه تنها 1 روز تا معرفی این گوشی برای بازارهای جهانی فاصله داریم ، یکی از یوتیوبرهای معروف هندی دست به انتشار ویدئوی جعبه گشایی کامل این گوشی هوشمند زده است .

همانطور که در ویدئو مشاهده خواهید کرد ، POCO X3 GT در 2 رنگ زرد و مشکی عرضه خواهد شد و در داخل جعبه با شارژر 67 واتی ، تبدیل تایپ سی به جک 3.5 میلی متری صدا و گاردی سیلیکونی مواجه خواهیم بود . این گوشی به سلفی حفره ای در قسمت وسط و دوربینی مستطیلی شکل در قسمت پشت مجهز خواهد شد و هیچ تفاوتی بین نسخه جهانی و چین در طراحی وجود ندارد .

در بحث سخت افزار نیز این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 120 هرتز ، پوشش محافظ گوریلاگلس نسل 7 ( Victus ) ، چیپست قدرتمند Dimensity 1100 مدیاتک ، پشتیبانی از 2 سیمکارت به صورت همزمان نسل 5 ، باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی ، دوربین 3 گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی ، بلندگوی استریوی قدرتمند با پشتیبانی از Dolby Atmos ، حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی مجهز خواهد شد . در ادامه میتوانید ویدئوی جعبه گشایی این گوشی را پیش از معرفی رسمی مشاهده نمایید …

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا