بلک شارکشیائومی

اولین تیزر رسمی ، اطلاعات نسخه ای خاص و بنچمارک سری گوشی های Black Shark 5 منتشر شد .

شیائومی تا چند روز دیگر قصد دارد پرده از سری گوشی های Black Shark 5 بردارد و طبق سنت گذشته ، هر روز باید منتظر اخبار و اطلاعاتی جدید از این گوشی ها باشیم . در ادامه انتشار تیزرهای مربوط به گوشی های این خانواده ، شیائومی ساعاتی پیش اولین تیزر و اطلاعاتی درباره یک نسخه خاص از گوشی های این خانواده را منتشر کرد . همچنین ، دقایقی پیش اولین بنچمارک از گوشی های منتسب به این خانواده نیز منتشر شد .

ابتدا میرویم سراغ بنچمارک های منتشر شده . در تصویر زیر میتوانید امتیازات گوشی های Black Shark 5 و Black Shark 5 Pro در ابزار GeekBench را مشاهده کنید . همانطور که انتظار میرفت ، گوشی Black Shark 5 به چیپست اسنپدراگون 870 و برادر بزرگتر ، Black Shark 5 Pro به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز هستند . در بخش تک هسته ای نسخه استاندارد 1.000 امتیاز و نسخه پرو 1.237 امتیاز کسب کرده اند ؛ اما در بخش چند هسته ای ، برادر کوچکتر موفق به ثبت 3.000 امتیاز شده است ، در حالی که برادر بزرگتر امتیاز 3.750 را به ثبت رسانده است .

اما میرویم سراغ اطلاعات نسخه ای خاص . زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم ، شیائومی با انتشار تیزری نوید نسخه ای خاص از گوشی بلک شارک 5 پرو با نام تجاری « Black Shark 5 Pro China Aerospace Edition » را داد . این نسخه محدود و بسیار خاص با خود گردنبند بسیار جذابی را نیز به همراه خواهد داشت ، که « Meteorite Necklace » نامیده میشود و ممکن است به صورت جداگانه نیز به فروش برسد .

و در نهایت ، میرسیم به اولین تیزر منتشر شده از گوشی های این خانواده . در این تیزر که در ادامه مشاهده خواهید کرد ، شیائومی اشاره میکند که سری گوشی های Black Shark 5 به نسل دوم بازوهای مغناطیسی بیرون جهنده با نام « Magnetic Lifting Shoulder Button 2.0 » مجهز خواهند شد . پیش بینی میشود این گوشی ها به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با پنل OLED ، نرخ نوسازی 144 هرتز ، 12 و 16 گیگابایت حافظه رم و باتری 4.650 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 120 واتی مجهز شوند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا