پوکوشیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومی

پوکو C31 به عنوان اقتصادی ترین گوشی شیائومی برای بازارهای جهانی معرفی شد .

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، شیائومی صبح امروز پرده از اقتصادی ترین گوشی خود برای بازارهای جهانی برداشت . این گوشی هوشمند که از خانواده POCO میباشد ، در 2 نسخه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و با قیمت رقابتی 115 دلاری ، به نظر رقیبی جدی برای گوشی های همسان خود میباشد . اگر دوست دارید بیشتر درباره این گوشی بدانید ، با شیائومی پارس در این مقاله کوتاه همراه باشید …

 

« طراحی و مشخصات »

شیائومی برای POCO C31 از یک صفحه نمایش 6.53 اینچی با استاندارد تصویر 20:9 و رزلوشن +HD بهره گرفته است ، که موفق به کسب تأییدیه TUV Rheinland برای عدم انتشار نورهای مضر آبی شده است . جنس پنل این صفحه نمایش همانطور که میتوانید حدس بزنید از نوع IPS LCD میباشد و میهمان یک بریدگی قطره ای است ، که سنسور 5 مگاپیکسلی سلفی را در خود جای داده است .

جنس بدنه پشت این گوشی از پلی کربنات درجه 1 میباشد و با طرحی 2 گانه ، زیبایی خاصی را به کاربر انتقال میدهد . در قسمت پشت این گوشی به سیستم دوربینی 3 گانه با سنسورهای 13 مگاپیکسلی عریض ( اصلی ) ، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق دهنده مجهز است . کمی پایین تر از سنسورهای دوربین لوگوی POCO حک شده است و کمی آنطرف تر ، در قسمت وسط ، سنسور اثر انگشت این گوشی جا خوش کرده است .

شیائومی برای این گوشی هوشمند از چیپست Helio G35 بهره گرفته است و در 2 نسخه با حافظه های رم و داخلی 32/3 و 64/4 در دسترس کاربران خواهد بود . این گوشی همچون سایر گوشی های شیائومی از سیستمی 2 سیمکارته با یک اسلات جداگانه برای مموری کارت ( تا 512 گیگابایت ) بهره میبرد . این گوشی از درب کارخانه با اندروید 11 و MIUI 12 به دست کاربران میرسد .

در بخش باتری ، شیائومی برای این گوشی هوشمند از یک باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی بهره گرفته است ، که بر اساس تست های انجام شده با بیش از 1.000 بار شارژ همچنان سلامت خود را حفظ خواهد کرد . شیائومی میگوید در این گوشی هیچگونه تبلیغاتی مزاحم کاربران نخواهد شد و بدنه آن با فناوری P2i Nano در برابر رطوبت ، گرد و خاک و پاشش آب مقاوم سازی شده است .

 

« قیمت و زمان عرضه »

عرضه گوشی POCO C31 از روز 2 اکتبر ( 10 مهر ) رسماً از طریق Flipkart آغاز خواهد شد . این گوشی در 2 رنگ جذاب آبی و خاکستری عرضه میشود . شیائومی برای نسخه با حافظه 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قیمت رقابتی 115 دلار و برای نسخه با حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قیمت رقابتی 130 دلار را در نظر گرفته است . این گوشی طی هفته های آتی به کشور عزیزمان ایران نیز وارد خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا