شیائومیگجت های هوشمند

اولین نشانه ها از دستبند سلامتی Mi Band 6 به بیرون درز پیدا کرد !

هم اکنون در واپسین روزهای اولین ماه میلادی جدید به سر میبریم و همانطور که میتوانید حدس بزنید ، شیائومی در حال تدارک نسل جدید دستبند سلامتی خود میباشد ، اما هنوز تاریخ معرفی ، عرضه و حتی نام این محصول به درستی مشخص نیست ! دقایقی پیش یکی از کاربران انجمن Geekdoing هنگام رمزگشایی نرم افزار اختصاصی گجت های هوشمند کمپانی هوآمی ( Zepp App ) ، با کدهای منبع یک دستبند سلامتی جدید و معرفی نشده مواجه شد .

شیائومی تا پیش از این همکاری تنگاتنگی با هوآمی برای معرفی و عرضه ساعت ها و دستبندهای هوشمند داشت ، اما پس از معرفی ردمی بند و می بند 5 ، غول چینی دنیای تکنولوژی بیان کرد که شاید به همکاری با هوآمی در بخش دستبند سلامتی خاتمه دهد و همچون ساعت های هوشمند و دستبند سلامتی جدیدی که از زیرمجموعه ردمی معرفی کرده است ، کار توسعه و طراحی می بند بعدی را خودش شخصاً به دست بگیرد .

حال گویا این همکاری با هوآمی ادامه پیدا خواهد کرد ، چون نشانه هایی از دستبند سلامتی جدید شیائومی با نام احتمالی Mi Band 6 و اسم رمز “Pangu” در نرم افزار اختصاصی هوآمی رؤیت شده است . اما نکته جالب اینجاست که گویا می بند 6 برخلاف پیشینیان خود علاوه بر تغییرات ظاهری بسیار زیاد امکانات بسیار جذابی را نیز به دستبند سلامتی جدید شیائومی خواهد افزود . این محصول هم اکنون با اسم درون سازمانی “XMSH16HM” شناخته میشود و گویا دارای نسخه ای با NFC و نسخه ای فاقد NFC میباشد .

همچنین ، با کنکاش های صورت گرفته بر روی کدهای منبع دستبند سلامتی جدید ، مشخص شده است که این دستبند علاوه بر مجهز شدن به دستیار صوتی قدرتمند و سنسور سنجش میزان اکسیژن خون به GPS داخلی نیز مجهز خواهد شد و اینطور که از آیکن های محصول مذکور مشخص است ، گوبا باید انتظار صفحه نمایشی بزرگتر از 1.1 اینچ که در می بند 5 استفاده شده بود را داشته باشیم ، چون تصاویر از رزلوشن بسیار بالایی برخوردار هستند .

در ادامه کشف شده است که حالت های ورزشی از 11 حالت در Mi Band 5 به 30 حالت مختلف در Mi Band 6 ارتقا خواهد یافت ، که نمونه های جدید شامل رقص ، زومبا ، کریکت ، بسکتبال و کیک بوکسینگ میباشد . البته ممکن است این اطلاعات مربوط به نسخه جهانی می بند جدید باشد و ما در نسخه چین امکانات بسیار بیشتری را تجربه کنیم . هنوز برای صحبت درباره می بند 6 بسیار زود است ، چون شیائومی می بند 5 را در ماه ژوئن سال 2020 میلادی معرفی کرده بود و فعلاً فاصله زیادی تا معرفی نسل جدید داریم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا