شیائومیگجت های هوشمند

تصاویر و قیمت ساعت جدیدی از Amazfit با نام GTR 3 Pro به بیرون درز پیدا کرد .

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، شیائومی در نظر دارد هفته آینده با فاصله 1 روز ، ساعت های Amazfit GTR 3 و Amazfit GTS 3 را برای بازار کشور خانگی خود چین و بازارهای جهانی معرفی کند . حال چند روز پیش از معرفی این محصولات ، یک منبع نزدیک به شیائومی پرده از نسخه ای جدید در این خانواده برداشته است ، که تا پیش از آن هیچ صحبتی درباره اش نشده بود و ذهنیتی از آن نداشتیم .

بر اساس اطلاعات موجود ، ساعت سوم حاضر در مراسم هفته آینده GTR 3 Pro نام دارد و با برچسب قیمتی 235 دلاری معرفی خواهد شد . این قیمت بسیار بالاتر از چیزی است که نسخه های استاندارد به فروش میرسند و قاعدتاً باید با خود ویژگی های خاصی به همراه داشته باشد . اما نکته جالب تر اینجاست که این ساعت علاوه بر چین گویا به بازارهای جهانی نیز راه پیدا خواهد کرد !

گفته میشود این ساعت هوشمند در 2 نسخه با رنگ بسیار خاص به فروش خواهد رسید . نسخه ای اسپورت ، که رنگ خاکستری دارد و با دستبند سیلیکونی خاص ( دارای پترنی که در تصویر میتوانید مشاهده کنید ) همراه خواهد بود ؛ و نسخه ای کلاسیک ، که حالا به رنگ طلایی با دستبند چرمی آجری رنگ همراه شده است و احتمالاً به عنوان نسخه ای لوکس از ساعت های Amazfit به فروش خواهد رسید .

گفته میشود این ساعت ها بیش از 150 حالت ورزشی را پوشش میدهند و به بایوسنسورهای نسل جدیدی مجهز خواهند شد که ویژگی های سلامت محور را در اختیار کاربر قرار میدهد . این ساعت ها قطعاً دارای حافظه داخلی میباشند و جای تعجب نیست که بگوییم به سیستم عامل تازه معرفی شده Zepp مجهز خواهند شد . منبع خبری ما میگوید این ساعت به همراه 2 برادر دیگر خود در روزهای 11 و 12 اکتبر رسماً معرفی خواهند شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا