شیائومیمی

رسمی : تاریخ معرفی و برخی مشخصات سری Mi 11 مشخص شد .

مؤسس شیائومی گفته بود تا قبل از آغاز سال جدید میلادی گوشی های سری Mi 11 به عنوان اولین گوشی های هوشمند مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 دنیا معرفی خواهند شد و گفتیم احتمالاً تا پایان ماه جاری میلادی ، این مهم اتفاق خواهد افتاد . حال ساعاتی پیش شیائومی با انتشار پوستری تأیید کرده است سری گوشی های Mi 11 به صورت دقیق در روز 28 دسامبر 2020 میلادی ( 8 دی 99 ) معرفی خواهند شد .

بر اساس گزارشی تازه ، نسخه استاندارد گوشی Mi 11 در 4 نسخه با حافظه های رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد . گفته میشود این گوشی دارای 4 رنگ خواهد بود ، که 3 نسخه آبی ، سفید و بنفش در کنار یک رنگ یا نسخه خاص که هنوز مشخص نیست معرفی و به دست کاربران خواهد رسید . در این بین صحبتی از نسخه Pro نشده است و وضعیت این گوشی هنوز مشخص نیست .

همچنین ، شیائومی امروز همزمان با اعلام خبر زمان معرفی گوشی های سری Mi 11 دست به انتشار پوستری از نسخه استاندارد زد ، که دقیقاً مطابق با چیزی است که پیش از این برای شما منتشر کرده بودیم . همانطور که میتوانید مشاهده کنید ، گوشی مذکور به سیستم دوربینی 3 گانه با چیدمان مربعی مجهز است ، که در آن عبارت سنسور 108 مگاپیکسلی نیز به خوبی دیده میشود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا