سایر محصولاتشیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومیگجت های هوشمند

اختصاصی : ساعت های امزفیت GTS 3 و GTR 3 در کنار GTR 3 Pro معرفی شدند .

بر طبق برنامه ریزی های انجام شده ، شیائومی عصر دیروز در مراسمی بسیار مجلل ، پرده از ساعت های هوشمند جدید خود برداشت . ما پیش از این  اطلاعات مربوط به این ساعت ها را با شما به اشتراک گذاشته بودیم و حال قصد داریم از زبان شیائومی داستان این محصولات را برای شما روایت کنیم . اگر دوست دارید بیشتر درباره این ساعت های هوشمند با ارزش بدانید ، با شیائومی پارس همراه باشید …

 

پ.ن : پیش از اینکه وارد این مقاله جذاب شویم ، بد نیست اشاره کنیم که شیائومی 2 مراسم مجزا برای معرفی محصولات جدید امزفیت برگزار خواهد کرد . بر خلاف سنت هر سال ، شیائومی مراسم معرفی نسخه های جهانی این محصولات را پیش از نسخه چین برگزار کرده است و امروز عصر ، این محصولات با یک همراه ویژه برای بازار چین نیز معرفی خواهند شد .

 

« طراحی ساعت های GTR 3 ، GTS 3 و GTR 3 Pro »

در بخش طراحی نسل جدید ، شیائومی نهایت دقت را به خرج داده است . این ساعت های هوشمند از بدنه ای آلومینیومی و دستبندی سیلیکونی که دوست دار پوست انسان است و به ویژگی آنتی باکتریال بودن مجهز شده است تجهیز شده اند . البته بد نیست اشاره کنیم تنها ساعت های GTR 3 و GTS 3 از دستبند سیلیکونی بهره میبرند و ساعت GTR 3 Pro به دستبندی چرمی مجهز است . همه این ساعت ها دارای 2 دکمه فیزیکی هستند ، که یک دکمه اصلی ( منو ) شکلی تاج مانند دارد . در این بین ، تنها ساعت GTR 3 Pro است که به بلندگو مجهز شده است و اجازه مکالمه را به کاربران میدهد .

 

« مشخصات ساعت های GTR 3 ، GTS 3 و GTR 3 Pro »

ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 همچون نسل قبل به یک صفحه نمایش دایره ای شکل 1.39 اینچی مجهز شده است . پنل به کار گرفته شده در این ساعت نیز AMOLED بوده و از ویژگی صفحه همیشه روشن نیز بهره میبرد . با اینحال ، نسخه Pro به صفحه نمایشی بزرگتر ( 1.45 اینچی ) مجهز شده است و نسبت بدنه به صفحه نمایشی 70.6 درصدی را ایجاد کرده . شیائومی ادعا میکند این ساعت هوشمند بزرگترین صفحه نمایش را در بین تمامی ساعت های دایره ای شکل دنیا دارد .

از طرفی ، ساعت Amazfit GTS 3 به صفحه نمایش AMOLED بزرگتری ( 1.75 اینچی ) نسبت به برادران خود مجهز شده است و با 341 پیکسل در هر اینچ و رزلوشن تصویر 450×390 ، نسبت بدنه به صفحه نمایش 72.4 درصدی را ارائه میدهد . این ساعت های هوشمند در بدو عرضه با بیش از 100 چهره ساعت عرضه میشوند ، که 15 نمونه از آنها متحرک بوده و 12 چهره ساعت ( 8 عدد برای GTR 3 ) قابل شخصی سازی هستند . همچنین ، کاربران میتوانند تصاویر دلخواه خود را به عنوان پس زمینه ساعت انتخاب کنند .

هر 3 ساعت جدید شیائومی به سنسور پیشرفته BioTracker PPG 3.0 مجهز هستند ، که یک سنسور بیومتریک با قدرت تشخیص بسیار بالاست ( به لطف 6 دیود نوری و 2 LED ) . این سنسور کمک میکند که ساعت های هوشمند شیائومی به صورت همزمان اطلاعات مختلفی همچون موقعیت مکانی/زمانی را در کنار ویژگی های سلامت محور بسنجند . به این ترتیب ، کاربران با لمس 1 گزینه ، توانایی سنجیدن ضربان قلب ، میزان اکسیژن خون ، سطح استرس و تعداد تنفس را در عرض تنها 45 ثانیه خواهند داشت .

همچنین ، شیائومی برای کاهش وابستگی ساعت های نسل جدید خود به گوشی ، قابلیت جدیدی را به آنها افزوده است تا کلیه اطلاعات حیاتی کاربر حین خواب پایش شده و سلامت او به صورت 24 ساعته و بدون وقفه بر روی ساعت های مذکور زیر نظر گرفته شود . شیائومی ادعا میکند ساعت Amazfit GTR 3 با یکبار شارژ تا 21 روز و ساعت های Amazfit GTR 3 Pro و Amazfit GTS 3 تا 12 روز با شما همراه خواهند بود . لازم به توضیح نیست که این ساعت ها با هر 2 سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کاملی دارند .

 

« سیستم عامل اختصاصی Zepp »

سیستم عامل زِپ یا Zepp OS ، سیستم عامل جدید و اختصاصی ساعت های هوشمند نسل حاضر شیائومی است ، که با سیستم عامل قدیمی Amazfit OS جایگزین شده است . در کنار ویژگی های خارق العاده ای که این سیستم عامل به ساعت های نسل جدید شیائومی آورده است ، باید آنرا سبک ترین سیستم عامل دنیا برای گجت های هوشمند بدانیم ، که انیمیشن هایی بسیار سریع را با نرخ تازه سازی 60 هرتز را به دوست داشتنی ترین ساعت های شیائومی آورده است .

شیائومی این سیستم عامل را با بیش از 10 مینی نرم افزار اختصاصی همچون شنا ، تقویم ، ماشین حساب و … باندل کرده است . شیائومی میگوید آینده بسیار روشنی برای این سیستم عامل میبیند . کار کردن و توسعه نرم افزار/چهره ساعت برای این سیستم عامل اختصاصی نیز بسیار آسان است و شیائومی میگوید برای این کار یک نرم افزار تحت وب را در اختیار کاربران قرار خواهد داد .

 

« قابلیت های ورزشی »

تمامی ساعت های جدید شیائومی بیش از 150 حالت ورزشی را پشتیبانی میکنند ، که یک ارتقای بسیار بزرگ نسبت به نسل قبل با تنها 90 حالت بود . اما در این بین شاید جذاب ترین ویژگی این ساعت ها ، حالت eSport باشد ، که به ردگیری ضربان قلب و سایر علایم حیاتی گیمرها در حین انجام بازی های ویدئویی میپردازد و به این ترتیب میتواند حتی در مواردی جان آنها را نجات دهد .

شیائومی تشخیص خودکار 8 حالت ورزشی را به مدد تکنولوژی جدیدی که “ExerSSense” خوانده میشود نیز در دسترس کاربران قرار داده است . شیائومی در ادامه اشاره میکند برای ساعت های جدید خود از تراشه GPS کاملاً بروز شده ای بهره گرفته است ، که نه تنها نسبت به قبل 20 درصد سریعتر است ، بلکه 40 درصد دقیق تر نیز عمل میکند . این تراشه اختصاصی از 5 حالت ماهواره ای شامل GPS ، Galileo ، GLONASS ، Beidou و QZSS پشتیبانی به عمل می آورد .

 

« قیمت ، رنگ ها و زمان عرضه »

شیائومی برای دو ساعت Amazfit GTS 3 و Amazfit GTR 3 قیمت یکسان 179.99 دلاری را در نظر گرفته است ، در حالی که Amazfit GT3 3 Pro با برچسب قیمتی 229.99 دلاری عرضه خواهد شد . هنوز هیچ تاریخی برای عرضه این ساعت ها اعلام نشده است ، اما شیائومی در نظر دارد در 2 فاز این ساعت ها را در کشورهای مختلف دنیا عرضه کند . در پایان باید اشاره کنیم ساعت GTS 3 در رنگ های مشکی و خاکستری ؛ ساعت GTR 3 Pro در دو رنگ مشکی و قهوه ای ؛ و نهایتاً ساعت Amazfit GTS 3 در 3 رنگ مشکی گرافیتی ، سفید صدفی و رزگلد عرضه خواهند شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا