ردمیسایر محصولاتشیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومیگجت های هوشمند

ایرباد Redmi AirDots 3 و نسل دوم تلویزیون Redmi Max رسماً معرفی شدند .

شیائومی دیروز عصر در کنار گوشی های سری Redmi K40 و لپتاپ حرفه ای ردمی ، پرده از 2 محصول جذاب دیگر برداشت . یکی از این محصولات ، ایرباد جدید ردمی است ، که حالا آنرا با نام Redmi AirDots 3 میشناسیم و قطعاً فروش خارق العاده ای را در کشور چین و حتی در کشور عزیزمان ایران رقم خواهد زد ، و تلویزیون غول پیکر و جدید ردمی ، که با نام Redmi TV Max شناخته میشود و در سایز 86 اینچی عرضه خواهد شد . در این مطلب قصد داریم با معرفی این محصولات در خدمت شما باشیم . با ما همراه باشید …

 

« ایرباد Redmi AirDots 3 »

ایربادهای سر AirDots شیائومی از محبوبیت بسیار بالایی در دنیا برخوردار هستند و حتی در کشور عزیزمان ایران ، طرفداران بسیار زیادی دارند ؛ چون در عین مقرون به صرفه بودن ، کیفیت و امکاناتی را در اختیار کاربران قرار میدهند که مثال زدنی است و در محصولات مشابه دیده نمیشود . حال شیائومی دیروز همراه با خانواده محصولات جدید ردمی ، پرده از ادامه دهنده راه Redmi AirDots 2 با نام Redmi AirDots 3 برداشت .

در نگاه اول شاید این ایرباد نسبت به نسل قبل تغییراتی انقلابی را تجربه نکرده باشد ، اما تفاوت ها کم نیست ؛ بماند که در بخش سخت افزاری ، شیائومی حسابی غوغا کرده است ! شیائومی برای این ایرباد از چیپ اختصاصی QCC3040 بهره گرفته است و بلوتوث دستگاه به نسخه 5.2 ارتقا یافته است ( از بلوتوث 5.0 در AirDots 2 ) . نسخه ارتقا یافته Redmi AirDots حالا سرعت بیشتری در متصل شدن دارد ، از نرخ بهبود داده بهتری بهره میبرد و ارتباط پایدارتری را با دستگاههای مختلف ایجاد میکند .

شیائومی برای افزایش کیفیت این ایرباد از aptX بهره گرفته است تا کیفیت صدا چند پله ارتقا یابد . جالب اینجاست سری های این ایرباد حالا توانایی 7 ساعت پخش موسیقی مداوم و بدون وقفه را با یکبار شارژ دارند ؛ که توسط محفظه شارژ تا 30 ساعت نیز ارتقا پیدا میکند ! شیائومی برای محفظه این محصول از یک باتری غول پیکر 600 میلی آمپر/ساعتی بهره گرفته است و همانطور که میتوانید مشاهده کنید ، عمر باتری سری ها از 4 ساعت در نسل قبل به 7 ساعت ارتقا پیدا کرده است ، که فوق العاده میباشد !

سری های ایرباد جدید لمسی هستند و از فرمان های چند لمسی مختلفی پشتیبانی به عمل می آورند . من باب مثال یکی از ویژگی های جالب ، فراخوانی دستیار صوتی ( این ایرباد از دستیارهای صوتی Xiao-AI شیائومی ، سیری اپل و Assistant گوگل پشتیبانی میکند ) و نشان دادن عمر باتری در پنجره ای پاپ آپ در گوشی های هوشمند مجهز به رابط کاربری MIUI میباشد . ارتقای بزرگ بعدی ، تغییر پورت شارژ محفظه به USB نوع C میباشد ، که چندی است منتظر آن هستیم و حالا محفظه را با سرعت بسیار بالاتری شارژ میکند .  سری های ایرباد نیز از استاندارد IPX7 بهره میبرند ، که خیال شما را از بابت نفوذ آب راحت میکند !

شیائومی یکی دیگر از ویژگی هایی که مدت هاست در سری Redmi AirDots منتظر آن هستیم را به نسل سوم این ایرباد آورده است و آن چیزی نیست جز سیستم حذف نویز محیطی ، که در هنگام مکالمات شما فعال شده و صداهای آزاردهنده اطراف را تا حد امکان میکاهد . نکته بسیار جالب بعدی این است که Redmi AirDots 3 دیگر تنها در یک رنگ مشکی عرضه نمیشود و حالا سه انتخاب پیش رو دارید : سفید ، مشکی و صورتی ! این ایرباد هنوز با قیمت فوق العاده 199 یوآن یا 30 دلاری از روز 4 مارس 2021 در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت .

 

« تلویزیون غول پیکر Redmi TV Max نسخه 86 اینچی »

همانطور که در جریان هستید ، شیائومی پیش از این اولین تلویزیون غول پیکر ردمی را سال گذشته معرفی کرده بود . حال دومین نسخه از این تلویزیون هوشمند در سایز 86 اینچی رسماً معرفی شده است . نسخه دوم این تلویزیون هوشمند به پنلی LCD با نور پس زمینه LED مجهز است و رزلوشن 4K را در کنار نرخ نوسازی خارق العاده 120 هرتزی مقابل چشمان کاربر به نمایش میگذارد . برای اطلاع شما باید بگوییم نسل اول تلویزیون 96 اینچی ردمی از نرخ نوسازی بالایی بهره نمیبرد و این موضوع کاملاً جدید است .

پنل این محصول توانایی نمایش رنگ های 10 بیتی ، فناوری نمایش رنگ های غنی HDR10 ، HDR و +HDR10 ، فناوری HLG و دالبی ویژن را دارد و بازه رنگ های DCI-P3 را تا 92 درصد پوشش میدهد . زاویه نمایش این محصول نیز 178 درجه ای است ، تا به هیچ عنوان سیاهی یا تاری دید در زاویه های مختلف پیش نیاید . شیائومی برای این تلویزیون هوشمند از چیپستی 4 هسته ای ( با هسته های قدرتمند Cortex-A73 و چیپ گرافیکی Mali-G52 MC1 ) بهره گرفته است ، که با 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی میشود .

در بخش نرم افزاری این محصول به آخرین نسخه از رابط کاربری MIUI برای TV ( نسل سوم ) مجهز شده است ، که ویژگی های متعددی را در کنار پشتیبانی از دستیار صوتی Xiao-AI را فراهم میکند . در بخش های ارتباطی ، این تلویزیون هوشمند به وایفای 2 بانده ، بلوتوث 5 ، درگاه اینفرارد ، 2 پورت USB نوع A ، پورت های AV ، ATV/DTMB ، S/PDIF ، شبکه و 3 پورت HDMI 2.1 مجهز است ، که از خروجی تصویر 4K با نرخ نوسازی پویا تا 120 هرتز پشتیبانی به عمل آورده و با کنسول های نسل نهمی PS5 سونی و XBOX سری X مایکروسافت برای تجربه گیمینگی خارق العاده هماهنگی کاملی دارد .

در بخش صدا نیز ، شیائومی برای این تلویزیون غول پیکر از 2 بلندگوی 12.5 وات قدرتمند بهره گرفته است ، که در مجموع توانایی تولید صدایی 25 واتی را دارد . این بلندگوها از صدای Dolby Atmos و DTS به صورت کامل بهره برده و صدایی فراگیر را در اختیار کاربر قرار میدهند . قیمت در نظر گرفته شده برای تلویزیون غول پیکر 86 اینچی ردمی 7.999 یوآن یا 1.239 دلار میباشد و از روز 4 مارس 2021 میلادی در کشور چین عرضه خواهد شد . هنوز هیچ صحبتی درباره عرضه جهانی این محصول نشده است . مشخصات مهم این تلویزیون هوشمند را میتوانید در تصویر زیر مشاهده کنید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا