شیائومیگجت های هوشمند

شیائومی از ساعت “Hey Plus” با امکاناتی بسیار عالی و قیمتی رقابتی پرده برداشت .

کمپانی Hey Plus یکی از زیرمجموعه های شیائومی است که فعالیت حرفه ای خود را در سال 2018 با انتشار اولین دستبند هوشمند مجهز به صفحه نمایشی AMOLED آغاز کرد . کمی بعدتر ، در سال 2019 این کمپانی نسل دوم دستبند هوشمند خود را عرضه کرد و اکنون ، اولین ساعت هوشمند خود را با امکاناتی بسیار عالی و قیمتی رقابتی روانه بازار کرده است .

این ساعت هوشمند به صفحه نمایشی 1.78 اینچی با پنل AMOLED از جنس Retina مجهز میباشد و با داشتن حاشیه هایی بسیار باریک و گوشه هایی گرد ، شکلی مستطیلی دارد . این ساعت هوشمند تنها 38 گرم وزن دارد و جالب است بدانید به بدنه میانی از جنس فلز مجهز شده است . این ساعت قابلیت ردگیری بیش از 100 نوع فعالیت ورزشی را در کنار پرداخت بدون تماس دارد .

شیائومی برای این ساعت قابلیتی بسیار جالب را در نظر گرفته است ، که کاربران را از داشتن چهره های ساعت خسته کننده خلاص میکند . با این ویژگی ، کاربران میتوانند ویدئوی کوتاهی را به عنوان پس زمینه قرار دهند و از شر تکرار خلاص شوند . این ساعت هوشمند در رنگ های بسیار شادابی در دسترس کاربران قرار دارد و بند آن به سادگی قابل تعویض است . این ساعت هوشمند مجهز به بلوتوث 5.0 کم مصرف بوده و علاوه بر سازگاری با اندروید 5.0 ( و بالاتر ) و iOS 10 ( و بالاتر ) ، با استاندارد IP68 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم سازی شده است .

در بحث باتری ، شیائومی میگوید ساعت هوشمند +Hey میتواند با یکبار شارژ کامل و استفاده ای سنگین تا 21 روز با شما همراه باشد ! جالب است بدانید با شارژ کامل این ساعت و استفاده ای استاندارد ، تقریباً میتوانید 1 ماه را بدون نیاز به شارژر از این ساعت بهره بگیرید ! اما ویژگی های برتر این ساعت هوشمند به همینجا ختم نمیشود . این ساعت از اعلانیه نرم افزارهای ثالث پشتیبانی میکند .

شیائومی برای این ساعت از سنسور سنجش میزان اکسیژن خون ، سنسور سنجش ضربان قلب 24 ساعته ، سنسور پایش خواب ، سیستم تمرین تنفس و یادآوری تماس های از دست رفته و پیام های خوانده نشده بهره گرفته است . این ساعت هوشمند از هم اکنون قابل سفارش است ، اما فروش فیزیکی آن از 13 دسامبر ( 22 آذر ) با قیمت رقابتی 399 یوآن ( یا 62 دلار ) آغاز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا