شیائومیمی

اطلاعاتی جدید درباره گوشی های سری Xiaomi Mix 5 به بیرون درز پیدا کرد .

اواخر هفته گذشته رد دو گوشی با اسم های رمز Thor و Loki در کدهای MIUI گرفته شد . پیش از این اعتقاد بر آن بود که این گوشی ها تحت عنوان Xiaomi 12 Ultra و Xiaomi 12 Ultra Enhanced معرفی خواهند شد ، اما اکنون خبرها حاکی از آن هستند که نام احتمالی این گوشی ها Xiaomi Mix 5 و Xiaomi Mix 5 Pro خواهد بود !

این گوشی ها هم اکنون با اسم های درون سازمانی 2203121C و 2203121AC شناخته میشوند و اخیراً موفق به کسب تأییدیه هایی نیز شده بودند . اما از کجا متوجه شده ایم که این گوشی ها به جای سری Xiaomi 12 در سری Xiaomi Mix خواهند بود ؟ در واقع این موضوع را کدهای رابط کاربری MIUI به صورت صریح به ما میگوید و به جای اینکه خبری از Xiaomi 12 باشد ، نام سری Mix به وضوح آورده شده است !

تا به این لحظه هیچ اطلاعاتی درباره این گوشی ها در دست نیست ، جز اینکه میدانیم با وجود پسوند C ، حدأقل فعلاً مخصوص بازار کشور چین هستند . هر چند گمانه زنی هایی مبنی بر مجهز شدن این گوشی ها به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و دوربین اصلی 4 گانه با سنسورهای 50 ( یک عدد ) و 48 مگاپیکسلی ( سه عدد ) مطرح شده است . علی ایحال گفته میشود این گوشی ها در 3 ماهه اول سال 2022 معرفی خواهند شد و قطعاً در روزها یا هفته های آتی بیشتر درباره آنها خواهید شنید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا