شیائومیگجت های هوشمند

آغاز رؤیایی : آمار اولین فروش خیره کننده Xiaomi Smart Band 7 منتشر شد !

همانطور که در جریان هستید ، شیائومی چند هفته پیش پرده از Xiaomi Smart Band 7 برای بازار کشور خانگی خود چین برداشت و بلافاصله ، فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس نیز پیش فروش آنرا آغاز کرد . حال پس از گذشت کمتر از یک ماه ، شیائومی با انتشار گزارشی تأیید کرد این دستبند موفق به شکستن رکوردهای طلایی نسل های قبل شده است و در صدر پرفروش ترین گجت های پوشیدنی در بازار چین قرار دارد .

شیائومی میگوید Xiaomi Band 7 موفق به فروش بیش از 1 میلیون نسخه در عرض چند هفته شده است و این روند همچنان ادامه دارد . دستبند مذکور با تغییرات بسیار خوبی در بخش های مختلف همراه شده است و اکنون با قیمتی رقابتی که برای آن در نظر گرفته شده است ، به نظر در آینده نیز باید منتظر ثب رکوردهای بیشتری از آن باشیم ، چون سفر بزرگ شیائومی این محصول به تازگی آغاز شده است !

دستبند Xiaomi Smart Band 7 در 2 نسخه با و بدون NFC با قیمت استثنائی 37 دلار عرضه میشود . این محصول به صفحه نمایشی 1.62 اینچی با پنل AMOLED ، رزلوشن تصویر 490×192 ، 326 پیکسل در هر اینچ ، 120 حالت ورزشی ، سنسور پایش اکسیژن خون ، سنسور پایش خواب ، قدم شمار ، شتاب سنج و صفحه همیشه روشن مجهز میباشد . گفتنی است که این دستبند به زودی برای بازارهای جهانی نیز رونمایی خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا