بروزرسانی های نرم افزاریپوکوشیائومی

شاید باور نکنید : اولین گوشی در رام گلوبال که MIUI 13 را گرفت یک گوشی از پوکوست !

شیائومی چندی پیش در مراسم معرفی سری گوشی های ردمی نوت 11 برای بازارهای جهانی ، در کمال تعجب پرده از MIUI 13 به صورت بی سر و صدا برداشت و حتی لیست فاز اول گوشی های دریافت کننده آن را نیز اعلام کرد . از این بابت این موضوع برای ما تعجب آور است که معمولاً غول چینی دنیای تکنولوژی همچون بازار کشور خانگی خود چین ، نسخه های بسیار مهم MIUI را در مراسم سری گوشی های پرچمدارش معرفی میکرد ، اما اینبار چنین نشد .

اگر به خاطر داشته باشید ، در لیست منتشر شده از سوی شیائومی خبری از گوشی های POCO نبود ؛ اماجالب است بدانید اولین گوشی هوشمند در رام جهانی که موفق به دریافت بروزرسانی پایدار MIUI 13 شده است ، گوشی POCO F3 GT میباشد ! همانطور که میدانید ، این گوشی نسخه جهانی Redmi K40 Gaming Edition ، اولین گوشی گیمینگ ردمی است . جالب اینجاست این نسخه از رابط کاربری MIUI برای گوشی مذکور بر پایه اندروید 12 میباشد !

البته این بروزرسانی فعلاً برای رام هند و تحت حلقه اول منتشر شده است و تا هفته های آتی به دست کاربران سایر نقاط دنیا ( من جمله رام گلوبال ) نیز خواهد رسید . محصول دومی که در بازارهای جهانی موفق به دریافت این بروزرسانی ، البته بر پایه اندروید 11 شده است ، تبلت Mi Pad 5 میباشد . و در نهایت ، گوشی های خوش شانس دیگری که همین امروز صبح موفق به دریافت این بروزرسانی در رام گلوبال شده اند ، شامل Redmi 10 و Redmi Note 8 2021 میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا