ردمیشیائومی

اطلاعات جدیدی از Redmi Pad 5G به بیرون درز پیدا کرد .

اگر به خاطر داشته باشید ، سال گذشته اطلاعاتی درباره اولین تبلت ردمی به بیرون درز پیدا کرد  حتی گفته شد سال گذشته این تبلت معرفی خواهد شد ، اما چنین نشد . حال مجدداً یک منبع موثق اطلاعاتی را به دست ما رسانده است که نشان میدهد سرانجام اولین تبلت ردمی امسال معرفی خواهد شد . این موضوع تا حدودی عقلانی به نظر میرسد و تصمیم درستی از سوی شیائومی است ، چون تبلت ها دوباره سهم خوبی از بازار را به دست آورده اند .

در واقع داستان از این قرار است که شیائومی در یک نظرسنجی آنلاین ، از کاربران خود در کشور چین سوال پرسیده است که اگر شما بودید کدامیک از تبلت های زیر را انتخاب میکردید ؟ در پاسخ 4 گزینه در دسترس کاربران بود ، که یکی از آنها مستقیماً به Redmi Pad 5G اشاره داشت . منبعی دیگر نیز اشاره میکند اولین تبلت ردمی به چست اسنپدراگون 765G ، صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 90 هرتز و شارژ سریع 30 واتی مجهز خواهد شد .

منبع خبری ما اذعان میکند که این تبلت در چند نسخه با مشخصاتی متفاوت ممکن است عرضه شود . هنوز درباره مشخصات دقیق این محصول و اینکه آیا از قلم پشتیبانی میکند یا خیر اطلاعاتی در دسترس نیست ، اما بعید به نظر میرسد چنین ویژگی مهمی برای تبلت ردمی در دسترس کاربران قرار نگیرد . علی ایحال پیش بینی میشود به زودی اطلاعات بیشتری درباره این تبلت به بیرون درز پیدا کند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا