شیائومی

به زودی از راه میرسد : با مشخصات گوشی Xiaomi CIVI S بیشتر آشنا شوید .

گوشی Xiaomi CIVI آنقدر محبوب و جذاب بود که شیائومی را وادار کرد پیش از موعد مقرر نسل جدید و نسخه ای ارتقا یافته از آنرا طراحی کند . تا به امروز نسل جدید این گوشی را با پسوندهای زیادی من جمله Pro در شایعات دیده بودیم ، اما اکنون به نظر میرسد نام آن نهایتاً Xiaomi CIVI S خواهد بود . پس باید بگوییم ساعاتی پیش اطلاعات جدیدی درباره Xiaomi CIVI S از چین به دست ما رسیده است ، که درخور توجه میباشد .

بر اساس آخرین اطلاعات به دست رسیده ، به نظر گوشی Xiaomi CIVI S به صفحه نمایشی 6.55 اینچی با پنل AMOLED ( دارای خمیدگی در 2 طرف ) ، نرخ نوسازی 120 هرتز و رزلوشن +FHD مجهز خواهد شد . گفته میشود شیائومی در این گوشی هوشمند همچون پرچمداران جدیدش از پنل های جدید با فناوری LTPO بهره خواهد گرفت و از درب کارخانه با اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 به دست کاربران میرسد .

دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسلی ( IMX616 سونی ) گزارش شده است و دوربین اصلی آن به ظاهر 3 گانه با سنسورهای 64 مگاپیکسلی عریض ( GW3 سامسونگ با لرزشگیر اپتیکال – OIS ) ، 8 مگاپیکسلی فوق عریض ( IMX355 سونی ) و 2 مگاپیکسلی سفید/مشکی خواهد بود . چیپست این گوشی اسنپدراگون 778G پلاس گزارش شده و گفته میشود به 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی ، باتری 4.500 میلی آمپر/ساعتی و شارژ سریغ 67 مجهز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا