شیائومیمی

از همیشه نزدیک تر : Lei Jun ، مؤسس شیائومی شروع به لو دادن اطلاعات Xiaomi 12 Ultra کرد !

همه طرفداران برند شیائومی با نام Lei Jun ، مؤسس کمپانی شیائومی به خوبی آشنا هستند . بسیاری از شما میدانید که Lei Jun درباره برخی از پرچمداران بسیار مهم شیائومی هیجان زده میشود و معمولاً پیش از آغاز انتشار تیزرهای رسمی ، شروع به لو دادن برخی از مشخصات محصولات بسیار خاص میکند . حال مرد شماره 1 شیائومی با توجه به نزدیک شدن معرفی Xiaomi 12 Ultra ، اولین اظهار نظر رسمی اش را منتشر کرد .

در توئیتی که آقای Lei Jun ساعاتی پیش منتشر کرده است ، به اولین تجربه عکاسی اش با دوربین های قدیمی Leica اشاره میکند . از آنجایی که به خوبی میدانیم شیائومی قصد دارد حاصل اولین همکاری خود را تحت عنوان Xiaomi 12 Ultra معرفی کند ؛ مشخص میشود که وی آغاز به لو داد اطلاعاتی درباره این گوشی کرده است . جالب اینجاست که این توئیت برای کاربران جهانی نوشته شده است و اثری از آن در شبکه اجتماعی Weibo نیست !

وی اشاره میکند که با سر زدن به وسایل قدیمی اش ، دوربین قدیمی Leica خود را پیدا و آنرا با احتیاط تمیز کرده است . او ادامه میدهد که از آخرین بهره برداری این دوربین زمان زیادی گذشته است و حالا به نظر وقتش شده است که دوباره آنرا احیا کند ! این توئیت به تنهایی مبین عرضه اولین گوشی شیائومی با همکاری Leica است . از طرفی ، اگر توجه کنید ، تصویر مذکور با گوشی Mi 11 Ultra گرفته شده است ! اگر قطعات پازل را کنار هم بگذاریم متوجه خواهیم شد که Lei Jun مستقیماً به Xiaomi 12 Ultra اشاره میکند ؛ چون وی معمولاً از آخرین نسخه پرچمداران کمپانی خود برای شکار تصاویر بهره میگیرد و استفاده از Mi 11 Ultra عمدی است .

اما زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم ، یکی از منابع نزدیک به شیائومی اطلاعاتی تازه درباره این گوشی در اختیار تحریریه شیائومی پارس گذاشت . بر اساس آخرین خبرها ، Xiaomi 12 Ultra به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با پنل AMOLED ( و فناوری LTPO 2.0 )  ، رزلوشن +QHD ، نرخ نوسازی 120 هرتز ، چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 ، 8 یا 12 گیگابایت رم LPDDR5 ، حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایتی UFS 3.1 ، دوربین اصلی 3 گانه با سنسورهای 50 مگاپیکسلی با لنز عریض ( لرزشگیر اپتیکال ) ، 48 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و 48 مگاپیکسلی پریسکوپ/تله فوتو با زوم 5 برابری اپتیکال ، سنسور مدت زمان پرواز (ToF) ، فوکوس لیزری ، سلفی 20 مگاپیکسلی ، باتری 4.800 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 67 واتی سیمی و 50 واتی بیسیم مجهز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا