شیائومیردمی

نام اولین گوشی شیائومی که به قابلیتی شبیه Dynamic Island آیفون های 14 پرو مجهز میشود لو رفت!

با فشار محصولات کمپانی های گوشی سازی (شیائومی، سامسونگ و …)، سرانجام اپل قدمی بزرگ برای حذف ناچ از مُد افتاده پرچمداران خود برداشت. هر چند هنوز آیفون های 14 و 14 پلاس از ناچ قدیمی بهره میبرند، اما آیفون های 14 پرو و 14 پرو مکس به سلفی حفره ای جذابی مجهز شده اند که Dynamic Island یا جزیره پویا نام دارد. این قابلیت آیفون های جدید آنچنان برای کاربران گوشی های اندرویدی جالب بود که از کمپانی های گوشی سازی تقاضای اضافه شدن چنین ویژگی خوبی را به گوشی های خود کردند.

چندی پیش یکی از توسعه دهندگان خوش ذوق شیائومی دست به طراحی پوسته ای زده بود، که Dynamic Island را به صورت غیر رسمی به گوشی های با رام چین می افزود. حال خبر رسیده است که شاید غول چینی دنیای تکنولوژی این قابلیت را برای اولین بار در سری گوشی های Redmi K60 به کار گیرد. اما این موضوع از کجا معلوم شد؟ داستان از این قرار است که آقایِ Lu Weibing (مدیر ردمی) در پستی در شبکه اجتماعی Weibo از کاربران پرسید : « آیا واقعاً به جزیره هوشمند (Smart Island) نیاز دارید ؟! »

پرسش و پاسخ کاربر شیائومی
پرسش و پاسخ کاربر شیائومی

درد پاسخ به این سؤال بسیاری از کاربران پاسخ مثبت دادند؛ به همین دلیل شائبه ها درباره اضافه شدن چنین قابلیتی به جدیدترین پرچمداران سری K (گوشی های K60) بالا گرفت. حال از آنجایی که توسعه دهندگان پوسته رابط کاربری MIUI میتوانند به سادگی چنین قابلیتی را به گوشی های این کمپانی بیاوردند، آیا ممکن است شیائومی دست به چنین کاری بزند؟ اخیراً گوشی Xiaomi CIVI 2 با دوربین سلفی 2 گانه ای شبیه به گوشی های آیفون 14 پرو عرضه شد، اما در آن خبری از ویژگی مورد بحث نیست. نظر شما چیست؟ آیا خواستار چنین ویژگی هستید؟

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا