شیائومیمی

شیائومی با انتشار تیزری، سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی را برای سری گوشی‌های Xiaomi 12T تأیید کرد.

اگر اخبار سری گوشی های Xiaomi 12T را دنبال میکنید، این روزها باید هر ثانیه منتظر خبری جدید از این محصولات باشید؛ چون فرصت زیادی تا معرفی این گوشی ها باقی نمانده است و در این زمان کوتاه، اطلاعات رسمی زیادی درباره آنها به دست میرسد. شیائومی پس از اعلام تاریخ رسمی معرفی این سری گوشی ها و تبلت Redmi Pad، ساعاتی پیش با انتشار اولین تیزر تبلیغاتی رسماً اعلام کرد سری گوشی های 12T به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد.

تا پیش از این خبرهای غیر رسمی تنها به این موضوع اشاره داشتند، اما اکنون به صورت رسمی میدانیم حدأقل یکی از این محصولات (به احتمال بسیار زیاد Xiaomi 12T Pro) مجهز به سنسور 200 مگاپیکسلی خواهد شد. با توجه به اینکه تا به این لحظه 2 سنسور 200 مگاپیکسلی از سامسونگ دیده ایم (ISOCELL HP1 و ISOCELL HP3)، پیش بینی میشود در گوشی های سری 12T شاهد بهره گیری از سنسور HP1 باشیم، چون تولید انبوه سنسور HP3 هنوز رسماً آغاز نشده است.

بر این اساس، میتوانیم بگوییم که سنسور مذکور از سایزی 1/1.22 اینچی و گشادی دیافراگم f/1.69 بهره میبرد. این سنسور قطعاً از لرزشگیر اپتیکال بهره خواهد برد و در کنار سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)، از فناوری ادغام 16 پیکسل در 1 پیکسل استفاده میکند. این سنسور توانایی شکار تصاویر 12.5 مگاپیکسلی با پیکسل های 2.56 میکرونی، تصاویر 50 مگاپیکسلی با پیکسل های 1.28 میکرونی و نهایتاً تصاویر 200 مگاپیکسلی با پیکسل های بسیار کوچک 0.64 میکرونی را دارد.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا