بروزرسانی های نرم افزاریشیائومی

اختصاصی : لیست اولیه 120 دستگاه دریافت کننده MIUI 13.5 منتشر شد .

آخرین نسخه از رابط کاربری شیائومی تا به امروز MIUI 13 میباشد ، که تقریباً تمامی گوشی های واجد شرایط آنرا دریافت کرده اند . حال لیست اولیه دستگاههای دریافت کننده MIUI 13.5 به بیرون درز پیدا کرده است ، که شامل 120 محصول میباشد . جالب اینجاست که با توجه به پشتیبانی اکثر مدل ها در بروزرسانی مذکور ، متأسفانه برخی از مدل های محبوب و پرچمداران سال های دور شیائومی از این لیست جا مانده اند .

همانطور که میتوان انتظار داشت ، در این لیست شاهد حضور گوشی های پرچمدار سری Xiaomi 12 ، سری Mi 11 ، سری Redmi K50 و تبلت های Xiaomi Pad 5 هستیم . نکته جالب اینجاست که شیائومی گوشی های مقرون به صرفه و محبوبی چون Redmi 9 Power را نیز در این لیست قرار داده است و پرفروش ترین گوشی تاریخ شیائومی ، POCO X3 Pro یکی از محصولات محبوبی است که میتوان در این لیست مشاهده کرد .

از طرفی ، با پایان عمر سری گوشی های پرچمدار Mi 9 ، سری گوشی های Mi 9T ، سری گوشی های Redmi K20 ، سری گوشی های Mi CC9 ، سری گوشی های Redmi Note 8 ، سری گوشی های Redmi 9 و سری گوشی های POCO C3/C31 ؛ آخرین بروزرسانی آنها MIUI 12.5 یا MIUI 13 خواهد بود . در زیر لیستی از گوشی های دریافت کننده و گوشی هایی که این بروزرسانی را دریافت نمیکنند برایتان آماده کرده ایم .

لیست گوشی هایی که بروزرسانی MIUI 13.5 را دریافت میکنند :

لیست گوشی هایی که بروزرسانی MIUI 13.5 را دریافت نمیکنند :

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا