شیائومیپوکو

گوشی POCO X5 5G شیائومی در دیتابیس IMEI رؤیت شد + مشخصات و زمان احتمالی معرفی.

این اولین باری است که درباره گوشی تازه وارد POCO X5 5G شیائومی میخوانید. تا پیش از این هیچ اطلاعاتی درباره این محصول در دسترس نبود، اما ساعاتی پیش این گوشی برای اولین بار در مرجع IMEI با شماره مدل M20 ظاهر شد تا از وجود آن باخبر شویم. بر اساس اولین اطلاعات به دست آمده از این گوشی هوشمند، این محصول برای 3 بازار هند، جهانی و چین معرفی خواهد شد. بدیهی است در چین شاهد معرفی این گوشی در زیرشاخه ردمی خواهیم بود.

شماره مدل این محصول برای بازارهای جهانی22101320G” میباشد؛ در حالی که در بازار کشور هند با شماره مدل “22101320I” و نهایتاً در بازار کشور چین قرار است با شماره مدل “22101320C” عرضه شود. منبع اشاعه این خبر که ید طولایی در درز دادن اخبار موثق درباره محصولات آینده شیائومی دارد اشاره میکند که این محصول با اسم رمز « Redwood » شناخته خواهد شد و بر اساس شماره مدل های به دست آمده از آن، میتوان تاریخ احتمالی معرفی آنرا حدس زد.

تأییدیه IMEI گوشی POCO X5 5G شیائومی
تأییدیه IMEI گوشی POCO X5 5G شیائومی

اگر شماره مدل (22101320) این گوشی را زیر ذره بین ببریم، متوجه خواهیم شد که 22 ابتدای آن به سال 2022، شماره 10 به ماه اکتبر (ماه جاری میلادی) و نهایتاً 13 به روز معرفی آن اشاره میکند! حروف پایانی (G و I و C) نیز مبین نسخه های گلوبال، هند و چین هستند. پس اگر بخواهیم به صورت واضح بگوییم، بر اساس شماره مدل این محصول باید در تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) معرفی شود. پیش بینی میشود این محصول با صفحه نمایشی LCD، نرخ نوسازی 120 هرتز و چیپست اسنپدراگون +778 عرضه شود و یک گوشی بازی محور باشد.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا