سایر محصولاتشیائومی

رسمی : شیائومی از تلویزیون های مقرون به صرفه سری A2 پرده برداشت .

اواخر ماه May شیائومی پرده از سری تلویزیون های Xiaomi TV F2 برداشت ، که مجهز به سیستم عامل Fire OS آمازون بودند و در رده تلویزیون های اقتصادی قرار میگرفتند . حال یک ماه پس از معرفی این تلویزیون ها ، شیائومی دست به معرفی سری تلویزیون های اقتصادی Xiaomi TV A2 با سیستم عامل اندروید زده است . در این سری با 4 نسخه مواجه هستیم ، که از امکانات و قیمت خوبی بهره میبرند . اگر دوست دارید بیشتر درباره این محصولات بدانید با شیائومی پارس در این مقاله همراه باشید …

 

« طراحی ، مشخصات و قیمت »

همانطور که گفته شد ، در سری تلویزیون های A2 ما با 4 نسخه مواجه هستیم : 32 اینچی ، 43 اینچی ، 50 اینچی و 55 اینچی . هر 4 سایز این تلویزیون از صفحه نمایشی LCD با نور پس زمینه LED بهره میبرند . از آنجایی که نسخه 32 اینچی کوچکترین عضو این خانواده میباشد ، شیائومی برای آن از رزلوشن تصویر HD ( یا 768×1366 ) بهره گرفته است ؛ در حالی که 3 نسخه دیگر با رزلوشن 4K ( یا 2160×3840 ) عرضه میشوند .

تمامی این تلویزیون ها از نرخ نوسازی استاندارد 60 هرتز بهره میبرند و دارای زاویه دید 178 درجه میباشند . البته مدل های 4K از رنگ های عمیق 10 بیتی ، فناوری جبران نرخ خسارت (MEMC) ، فناوری HDR10 ، فناوری HLG و دالبی ویژن نیز بهره میبرند . در باب قدرت سخت افزاری نیز ، شیائومی برای هر 4 تلویزیون از پردازنده ای قدرتمند با 4 هسته ARM Cortex-A55 بهره گرفته است . البته چیپ گرافیکی نسخه 32 اینچی ARM Mali G31 MP2 میباشد و چیپ گرافیکی 3 نسخه دیگر ARM Mali G52 MP2 است .

در بخش طراحی ، تمامی این محصولات به بدنه ای فلزی مجهز هستند . در بخش قابلیت های ارتباطی ، شیائومی برای این تلویزیون ها از بلوتوث 5.0 ، دو پورت USB 2.0 ، پورت AV ، پورت صدای Optical ، جک 3.5 میلی متری صدا و اسلات CI بهره گرفته است . همچنین ، نسخه های 4K به 3 پورت HDMI ، و وایفای 2 بانده مجهز هستند ؛ در حالی که نسخه HD به 2 پورت HDMI ، یک پورت DTMB و وایفای تک بانده مجهز میباشد .

در بخش صدا ، تمامی مدل ها از صدای فراگیر Dolby و DTS HD بهره میبرند و در حالی که شیائومی برای نسخه 32 اینچی از 2 بلندگوی 10 وات بهره گرفته است ، سایر مدل ها به 2 بلندگوی 12 واتی مجهز هستند . در پایان گفتنی است که تمامی مدل ها با دستیار صوتی Google Assistant ( از طریق ریموت کنترل ) ، کروم کست داخلی و میراکست به دست کاربران میرسند . شیائومی برای نسخه های 43 ، 50 و 55 اینچی به ترتیب قیمت های 449 ، 499 و 549 یورو را در نظر گرفته است و از 28 ژوئن ( 7 تیر ) برای خرید در دسترس علاقه مندان خواهند بود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا