شیائومیسایر محصولات

شیائومی از تلویزیون گیمینگ Redmi XT 4K با زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه و نرخ نوسازی 120 هرتز پرده برداشت.

در مراسم معرفی سری گوشی های Redmi Note 12، شیائومی پرده از چند تلویزیون زیرمجموعه ردمی برداشت. یکی از این تلویزیون ها که برای مصارف گیمینگ مناسب میباشد، Redmi XT 4K است. این تلویزیون هوشمند در رده پرچمداران قرار میگیرد و با مجهز بودن به پنلی با زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه و نرخ نوسازی 120 هرتز، یکی از انتخاب های خوب گیمرهاست. اگر دوست دارید بیشتر درباره این تلویزیون بدانید، با شیائومی پارس در این مقاله همراه باشید…

طراحی و صفحه نمایش

در این سری تلویزیون ها ما 3 سایز داریم: نسخه ای 55 اینچی، نسخه ای 65 اینچی و نسخه ای 75 اینچی. این تلویزیون ها از بدنه ای تمام فلزی بهره میبرند و نسبت بدنه به صفحه نمایش در آنها 97.9 درصد میباشد! به دلیل ماهیت گیمینگ، این تلویزیون ها به نرخ نوسازی 120 هرتز، زمان پاسخگویی تصویر 4 میلی ثانیه، رزلوشن 4K، تکنولوژی های VRR، MEMC و ALLM، گواهینامه AMD FreeSync Premium، درخشندگی 500 نیت، پوشش 94 درصدی رنگ های DCI-P3 و فناوری های Dolby Vision و HDR مجهز میباشند.

سخت افزار و سایر ویژگی‌ها

در بخش سخت افزاری، شیائومی برای سری Redmi XT 4K از پردازنده ای 4 هسته ای با هسته های A73 بهره گرفته است. برای سرعت بخشیدن به عملکرد تلویزیون نیز 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به کار گرفته شده است. در بخش صدا این تلویزیون ها به 2 بلندگوی 12.5 واتی بسیار قدرتمند با تکنولوژی Dolby Atmos مجهز میباشند، که با سیستم Dual Bass، صدایی سینماتیک را به گوش کاربران میرساند. در بخش ارتباطی این محصولات به رابط HDMI 2.1 و پورت های USB 2.0/3.0 مجهز میباشند. در کنترل نیز میکروفون برای بیدار کردن دستیار صوتی Xiao AI تعبیه شده است.

قیمت و زمان عرضه

تلویزیون های سری Redmi XT 4K از روز 3 نوامبر (12 آبان) در کشور چین عرضه خواهند شد. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه 55 اینچی این تلویزیون 3.299 یوآن یا 457 دلار، نسخه 65 اینچی 4.299 یوآن یا 595 دلار و نهایتاً نسخه 75 اینچی 5.299 یوآن یا 733 دلار میباشد. هنوز صحبتی درباره معرفی این محصولات برای بازارهای جهانی به میان نیامده است.

قیمت و زمان عرضه در ایران

از آنجایی که هنوز برنامه شیائومی برای معرفی نسخه جهانی این سری تلویزیون ها معلوم نیست، نمیتوانیم با اطمینان درباره زمان ورود آنها به کشور عزیزمان ایران صحبت کنیم. بدیهی است نسخه چین در کشورمان به سختی پیدا خواهد شد، اما در صورت معرفی نسخه جهانی، قطعاً شاهد ورود و عرضه این محصولات با گارانتی رسمی خواهیم بود.

کلیه مشخصات Redmi XT 4K در یک نگاه
کلیه مشخصات Redmi XT 4K در یک نگاه
مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا