اخبار ویژهترفندهاسایر ترفندهامقالات اختصاصیمقالات عمومی
موضوعات داغ

همه چیز درباره همستر کامبت (Hamster Kombat) + آموزش دریافت سکه بیشتر؛ کمبو و مورس کد 30 خرداد

پس از به درآمد رسیدن تات‌کوین، بسیاری از کاربران که از این پروژه جا مانده بودند درصدد رسیدن به درآمدهای میلیونی در سایر بازی های کریپتویی هستند. همستر کامبت (Hamster Kombat) جدیدترین پروژه یا بهتر است بگوییم بازی کریپتویی بر پایه تلگرام است که وعده داده است شما را به آرزوهایتان برساند.

اما آیا این بازی قانونی است؟ آیا این بازی شما را به درآمد خواهد رساند؟ آیا تلگرام پشت این بازی است؟ آیا وقت صرف کردن بر روی آن ارزش دارد؟ با شیائومی پارس همراه باشید تا به این سوالات مهم شما پاسخ دهیم…

تذکر جدی:

اخیراً هکرها و افراد سودجو با روش فیشینگ و شبیه سازی لینک دعوت به بازی همسترکمبت اقدام به کلاهبرداری از کاربران میکنند! به خوبی به این موضوع دقت کنید و تا زمانی که رسانه یا فردی را نمیشناسید روی لینک دعوت نامه او کلیک نکنید! این کار باعث خالی شدن حساب های شما و هک گوشی هوشمندتان میشود!

آنچه در این مقاله خواهید خواند پنهان

مقدمه

در دنیای پرهیاهوی بازی‌ های کریپتویی، همستر کامبت در تاریخ 25 مارس 2024 (6 فروردین 1403) راه‌ اندازی شد. این پروژه توجهات زیادی را در جامعه‌ ارز دیجیتال به‌ خود جلب کرد و پس‌ از 11 روز از راه‌ اندازی اولیه، به رکورد قابل‌ توجه یک میلیون کاربر رسید، که تعداد آنها هر روز بیشتر میشود. هر چند در حال‌ حاضر همستر کامبت فقط یک بازی است، اما احتمال ایردراپ آن وجود دارد.

این یعنی احتمال دارد افرادی که سکه‌ های داخل بازی را جمع‌ آوری میکنند، در طول TGE یا رویداد ایجاد توکن، واجد شرایط ایردراپ شوند. به‌ بیان دیگر، در صورت لیست‌ شدن پروژه مورد بحث در صرافی‌ ها، قیمت ارز همستر با هر نرخی که سازندگان آن مناسب بدانند تعیین خواهد شد و در آن‌ صورت امکان فروش سکه‌ ها و تبدیل آنها به پول واقعی فراهم خواهد شد.

همستر کامبت (Hamster Kombat) چیست؟

همستر کامبت (Hamster Kombat) یک بازی کریپتویی بر پایه تلگرام است، که شما با زدن ضربه میتوانید سکه یا همان HMSTR coins را جمع کنید. این بازی به حدی وایرال شده است که در عرض تنها چند هفته توانسته است به اجتماع بزرگی در تلگرام (24 میلیون نفر)، میلیون ها سابسکرایبر در یوتیوب (حدود 13.5 میلیون نفر)، بیش از 80 میلیون CEO (پلیر) در سراسر دنیا و بیش از 8 میلیون پلیر به صورت همزمان برسد!

پروژه این بازی چیزی شبیه به ناتکوین تلگرام است. شما با زدن ضربه بر روی سکه بزرگ همستر خود میتوانید ماین کرده و به اصطلاح سکه های همستری جمع کنید. در این بازی میتوانید با پیشرفت سکه های بیشتری جمع کنید، به این امید که روزی همچون نات کوین به درآمد خواهید رسید. سردمداران بازی نوید داده اند که در آینده ای نزدیک و با بسته شدن پروژه میتوانید همسترکوین های خود را ایردراپ کنید.

آیا همستر کمبت قانونی است؟

بله، این بازی کاملاً قانونی است، چون اخیراً موفق به اخذ تیک آبی تلگرام شده است. برخی شایعات حکایت از آن دارند که ممکن است تلگرام به زودی همچون نات کوین پشت این بازی ظاهر شود. این موضوع نه رد و نه تأیید میشود! فعلاً در این باره نمیتوانیم اظهار نظر خاصی داشته باشیم. بنابراین تنها کاری که میتوان انجام داد این است که سکه جمع‌ آوری کنیم و امیدوار باشیم که BingX در نهایت توکن همستر کامبت را در صرافی خود لیست و آن را ارزش‌ گذاری کند.

آیا همستر کمبات میتواند از ما کلاهبرداری کند؟

در دنیای کریپتوکارنسی هر چیزی ممکن است! بازی کردن این گیم برای شما خطری ندارد، جز اینکه زمان خود را برای بازی کردن آن هدر خواهید داد؛ اما اینکه ممکن است از شما کلاهبرداری کند یا خیر، داستان درازی دارد. همینقدر بدانید که هر زمان از شما درخواست ولت یا کیف دیجیتال یا اطلاعاتی این چنینی شد، به شدت از ارائه آن خودداری کنید! نحوه برداشت ارزهای رمزنگاری شده متعاقباً از سوی تیم شیائومی پارس اعلام خواهد شد.

آموزش جامع بازی همستر کومبات به زبان ساده

برای شروع کردن بازی باید ابتدا یک اکانت تلگرام داشته باشید. نحوه ثبت نام سخت نیست و طوری طراحی شده است که با لینک دعوت دوستانتان راحت میتوانید ربات را استارت کرده و شروع به بازی کنید. اگر دوست داشتید میتوانید با دعوت نامه شیائومی پارس بازی خود را شروع کنید، تا ضمن دوستی با ما در این بازی، در ابتدای کار با 5000 سکه رایگان و ارزشمند کار ماین خود را آغاز کنید.

آموزش مفاهیم مهم بازی Hamster Kombat به زبان ساده

برای آغاز به کار در این بازی نیاز به شناخت برخی از آیتم های آن دارید. از آنجایی که بازی با اصطلاحات عجین شده است، تصمیم گرفتیم مفاهیم مهم بازی را برای شما به زبان ساده در جدول زیر لیست کنیم. توصیه میکنیم قبل از بازی حتماً این مفاهیم را مطالعه کنید.

شخصیت بازی: با ضربه زدن روی شخصیت بازی امکان استخراج یا ماین ارز همستر کامبت را خواهید داشت.

بخش تبادل (Exchange): در این بخش شما میتوانید ارز یا صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنید. توصیه میکنیم صرافی Binance را انتخاب کنید، چون حتی وقتی آفلاین هستید میزان زیادی به صورت اتوماتیک برای شما ماین انجام خواهد داد و در مراجعه بعدی میتوانید آنرا دریافت کنید.

بخش استخراج (Mine): این بخش دارای قسمت های مختلفی است. به واسطه مشاهده تبلیغات و مقالات گوناگون شما امکان ارتقای سود خود در ساعت را خواهید داشت. زمانی که شما به صورت فعال از ربات استفاده نمیکنید، ارز دیجیتال همسترکمبت به صورت خودکار برای شما استخراج میشود.

بخش دوستان (Friends): شما به واسطه دعوت از دوستان خود امکان دریافت ارز همستر کامبت بیشتری را خواهید داشت.

بخش کسب (Earn): در این بخش شما امکان دریافت سکه های بیشتری را دارید.

بخش بوست (Boost): در این بخش نیز که تبلیغ بسیاری شده است، برای فعال نمودن تقویت کننده هاست و امکان دستیابی به سرعت استخراج ارز همستر کمبات های بیشتری را فراهم میکند.

روش افزایش سرعت استخراج ارز همستر کمبت

برای افزایش سرعت استخراج ارز همستر کامبت شما میتوانید با سکه های استخراج شده اقدام به خرید پارت های مختلف در بخش ماین کنید. بدین واسطه شما بروزرسانی هایی را انجام میدهید که علاوه بر بالا بردن سرعت استخراج، در هر ساعت نبود شما سود بیشتری را روانه جیبتان خواهد کرد. در تصویر زیر گزینه های موجود و روند بروزرسانی برای شما نمایش داده شده است. در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا روش افزایش سرعت استخراج همستر کمبات را برای شما بازگو کنیم.

برای نمونه، در تصویر بالا جهت افزایش زمان تا 4 ساعت میباست 2 کوین را پرداخت کنید. بدین ترتیب، در کمتر از 2 ساعت، سرمایه گذاری اولیه شما در کوین های صرف شده بازیابی خواهد شد.

شما باید تمام 4 گزینه موجود برای بروزرسانی همسترها (بازار، تیم و روابط عمومی، حقوقی و موارد خاص ) را کاوش نمایید. با دعوت حدأقل دو نفر از دوستانتان به ربات تلگرامی همستر کمبت، گزینه حقوقی شما فعال خواهد شد. چون این بخش کمی گیج کننده است، در بخشی دیگر (بخش بعدی) تمام کارت های خوبی که برای رسیدن به حدأکثر ماین نیاز دارید را برایتان معرفی خواهیم کرد.

خرید بهترین کارت های مورد نیاز برای Mine (پیشرفت سریع)

همانطور که اشاره کردیم، در بخش Mine شما 4 زیرمجموعه بازار، تیم و روابط عمومی، حقوقی و موارد خاص را دارید. از آنجایی که کمی خرج کردن در این بخش گیج کننده میباشد و گیمر تجربه ای در خرید کارت های مورد نیاز برای ماین بهتر ندارد، تصمیم گرفتیم تأثیرگذارترین و مهم ترین کارت ها را به شما معرفی کنیم. اولویت خرید شما برای خرید این کارت ها در هر بخش باید بر اساس تصاویر باشد. پس از رساندن هر کدام از این کارت ها به لول 15، میتوانید سراغ سایر کارت های عادی بروید.

کارت های سودآور و با ارزش بخش Markets

توجه داشته باشید که حدأقل لول 10 و حدأکثر لول 15 برای این کارت ها توصیه میشود.

کارت های سودآور و با ارزش بخش Legal

توجه داشته باشید که حدأقل لول 10 و حدأکثر لول 15 برای این کارت ها توصیه میشود.

کارت های سودآور و با ارزش بخش Specials

توجه داشته باشید که حدأقل لول 10 و حدأکثر لول 15 برای این کارت ها توصیه میشود.

نکته بسیار مهم: ممکن است برای باز کردن برخی از کارت های اشاره شده در تصاویر، نیاز به باز کردن یا ارتقای کارت دیگری در همان بخش یا بخش های دیگر باشد. باید پیش نیازهای باز کردن هر کارت را رعایت کنید. من باب مثال ممکن است برای باز کردن یک کارت از بخش Legal، نیاز به رساندن کارتی دیگر در بخش Markets به لول خاصی داشته باشید.

دریافت سکه های رایگان تنها برای یکبار

اکر به منوی زیرین نگاهی بیندازید، در کنار گزینه Friends گزینه ای با نام Earn وجود دارد. کاربران برای یکبار میتوانند با انجام مأموریت های لیست شده، تعدادی سکه با ارزش دریافت کنند. من باب مثال با عضویت در کانال تلگرامی مسترکمبت 5.000 سکه، با سابسکرایب کانال یوتیوب 50.000 سکه، با عضویت در شبکه X (توییتر سابق) 5.000 سکه، انتخاب روش مبادله خود 5.000 سکه و دعوت از دوستان خود نیز 5.000 سکه دریافت کنید.

توضیح بخش Aidrop؛ وقتی که همستر کمبت پول میشود!

شما با این بخش کار خاصی ندارید و صرفاً کارهای در حال انجام و وعده های توسعه دهنده این بازی کریپتویی لیست شده اند. همانطور که مشاهده خواهید کرد، موضوعات مختلفی چون نحوه تبدیل ارز همستر کمبت به پول واقعی، مذاکرات برای لیست شدن همستر کمبت در صرافی های بزرگ، همکاری با بزرگان دنیای دیجیتال برای کسب امتیازهای رؤیایی تیک سبز دریافت کرده و انجام شده است؛ اما تنها یک موضوع، یعنی ایردراپ یا همان تبدیل این ارز مجازی به پول واقعی در صدد انجام میباشد. اینجاست که با بسته شدن پروژه شما به آرزوهای بزرگ خود خواهید رسید!

اتصال کیف پول دیجیتال (Wallet) به همسترکمبت

دیروز سرانجام قابلیت اتصال کیف پول دیجیتال به بازی کریپتویی همسترکمبت اضافه شد. به دلیل درخواست های زیاد کاربران، بر آن شدیم تا آموزش این بخش را قدم به قدم از نصب کیف پول دیجیتال تا اتصال آن به بازی برایتان شرح دهیم. برای درک بهتر، بهتر است بر اساس شماره گذاری آموزش و تصاویری که در ادامه می آید با ما قدم بردارید. البته قبل از هر چیز باید یک کیف پول دیجیتال نصب کنید، که پیشنهاد اهل فن نرم افزار Tonkeeper با بیش از 5 میلیون نصب در پلی استور میباشد.

دانلود ولت TonKeeper برای سیستم عامل اندروید و iOS

>> دانلود ولت دیجیتال Tonkeeper برای سیستم عامل اندروید از پلی استور <<

>> دانلود ولت دیجیتال Tonkeeper برای سیستم عامل اندروید از مایکت <<

>> دانلود ولت دیجیتال Tonkeeper برای سیستم عامل iOS <<

آموزش اتصال ولت TonKeeper به بازی همسترکمبت

  1. پس از دانلود نرم افزار Tonkeeper بر اساس سیستم عامل خود (اندروید یا iOS)، آنرا نصب کرده و باز میکنید.
  2. در بدو ورود 2 گزینه به شما نمایش داده میشود، که بر اساس تصویر گزینه اول یعنی Create New Wallet را انتخاب میکنید.
  3. برای ولت خود یک رمز 4 رقمی امن انتخاب کنید.
  4. در محیط باز شده، در بالای صفحه Wallet را لمس کنید.
  5. حالا از پایین صفحه گزینه Add Wallet را انتخاب کنید.
  6. در مرحله 6 باید از بین گزینه های باز شده گزینه اول، یعنی New Wallet را انتخاب کنید.
  7. حالا باید برای ولت خود یک اسم (مثلاً Hamsterkombat) انتخاب کرده و اگر مایل هستید، آیکن ولت و رنگ آنرا نیز انتخاب کنید.
  8. حالا برای تغییر ارز مورد نظر باید چرخ دنده سمت راست را لمس کنید.
  9. در صفحه باز شده گزینه Currency را انتخاب کنید.
  10. حال از بین ارزهای دیجیتال موجود، گزینه اول، یعنی TON را انتخاب کنید.
  11. در این مرحله اگر همه مراحل قبلی را درست رفته باشید، باید ارز شما مانند تصویر شماره 11 به OTON تغییر یافته باشد.
  12. حالا وارد بازی شوید و از گزینه های پایین صفحه، اولین گزینه از سمت راست (Airdrop) را نتخاب کنید. همانطور که مشاهده میکنید، ذیل Task List گزینه ای آبی رنگ با نام Connect your TON Wallet ظاهر شده است. آنرا انتخاب کنید.
  13. حال در صفحه باز شده گزینه Connect your TON Wallet را انتخاب کنید.
  14. حالا باید از بین کیف های دیجیتال گزینه اول یعنی Tonkeeper را انتخاب کنید.
  15. حالا به صورت اتوماتیک وارد نرم افزار Tonkeeper خواهید شد و باید گزینه Connect Wallet را لمس کنید.
  16. اگر همه چیز درست پیش برود، باید تیک سبز رنگ Done را پایین صفحه مشاهده و دوباره به بازی در تلگرام برگردید.
  17. اگر تمام مراحل گفته شده را به درستی انجام داده باشید و بازی به صورت صحیح به ولت شما متصل شود، 3 تیک سبز رنگ بالای صفحه با عنوان Success نمایش داده خواهد شد.
  18. کار تمام است! حالا به صفحه Airdrop که برگردید در کنار Connect your TON Wallet یک تیک مشاهده خواهید کرد.

معرفی ابزار ماین خودکار (بدون دخالت دست) برای اندروید و iOS

از آنجایی که فشردن صفحه نمایش خسته کننده است و ممکن است بعضی از کاربران حوصله آنرا نداشته باشند، میتوانید از اتوکلیکرها استفاده کنید. البته در گوشی های اندرویدی نیاز به اتوکلیکر دارید و در گوشی های اپل با سیستم عامل iOS، از داخل تنظیمات میتوانید این برنامه ریزی را انجام دهید. اما آیا اینکار باعث بن شدن شما میشود؟ هنوز قانونی درباره این موضوع از سوی توسعه دهندگان همستر کمبت وضع نشده است و با توجه به حرفه ای بودن ابزار معرفی شده در این مطلب، امکان بن شدن شما 1 درصد در 99 درصد میباشد.

اخطار:

تیم شیائومی پارس هیچگونه مسئولیتی را در قبال سوءاستفاده از ابزار Auto Clicker به عهده نمیگیرد و عواقب استفاده از آن به عهده کاربر میباشد. لطفاً پیش از نصب در سیستم عامل اندروید و یا راه اندازی در سیستم عامل iOS به این موضوع دقت کنید!

دانلود و آموزش ابزار Auto Clicker معتبر برای اندروید

ما در اینجا معتبرترین و بدون نقص ترین ابزار Auto Clicker دنیا با بیش از 100 میلیون بار نصب در گوگل پلی و امتیاز 4.5/5 را به شما معرفی میکنیم. برای دانلود این نرم افزار میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

>> برای دانلود Auto Clicker اینجا را لمس کنید <<

وقتی این نرم افزار را نصب میکنید، برای بار اول از شما مجوزهایی برای دسترسی میخواهد. دسترسی های لازم را به برنامه اعطا کنید و آنرا باز کنید. درپنجره باز شده 2 حالت برای شما در دسترس است: Single Target Mode و Multi Target Mode. در حالت اول یک نقطه را تعیین میکنید و لمس بر روی همان نقطه انجام خواهد شد، اما در حالت دوم چندین نقطه را میتوانید انتخاب کنید که یکی پس از دیگری لمس شده و همچون انگشتان دست برای نرم افزار تداعی شود. توصیه ما انتخاب حالت دوم است، که شاید کمی پروسه استخراج را طولانی تر کند، اما مطمعن تر میباشد.

1. پیکربندی حالت Single Target Mode (ریسک بالا)

برای پیکربندی حالت اول (Single Target) گزینه صورتی رنگ Enable را لمس کنید. یک منوی شناور به سمت چپ گوشی شما اضافه خواهد شد. با لمس آیکن چرخ دنده به صفحه جدیدی منتقل میشوید. در بخش ابتدایی میتوانید سرعت لمس (از 40 میلی ثانیه تا بینهایت) را انتخاب کنید. در بخش دوم ذیل Stop after بهتر است گزینه اول (Run indefinitely) را انتخاب کنید. در نهایت، در بخش آخر حتماً تیک گزینه Anti-detection را بزنید تا سیستم آنتی بن نرم افزار فعال شود و هنگام استفاده از اتوکلیکر با مشکل مسدود شدن حساب خود مواجه نشوید.

حال کافی است وارد بازی شوید و با لمس وسط سکه تارگت خود را انتخاب و با لمس گزینه مثلث خوابیده (علامت آبی رنگ پلی) کار ماین را آغاز کنید. همواره میتوانید با لمس گزینه مربع آبی کار ماین را متوقف کنید. برای جابجایی منوی شناور نیز میتوانید از گزینه آخر استفاده کنید.

2. پیکربندی حالت Multi Target Mode (ریسک پایین)

برای پیکربندی حالت دوم م(Multi Target) گزینه صورتی رنگ Enable را لمس کنید. یک منوی شناور به سمت چپ گوشی شما اضافه خواهد شد. با لمس آیکن چرخ دنده به صفحه جدیدی منتقل میشوید. در بخش ابتدایی میتوانید یک پروفایل ایجاد کنید تا هر بار نیاز نباشد جایگیری مکان های لمس را دوباره تنظیم کنید. در بخش دوم ذیل Stop after بهتر است گزینه اول (Run indefinitely) را انتخاب کنید. در نهایت، در بخش آخر حتماً تیک گزینه Anti-detection را بزنید تا سیستم آنتی بن نرم افزار فعال شود و هنگام استفاده از اتوکلیکر با مشکل مسدود شدن حساب خود مواجه نشوید.

حال کافی است وارد بازی شوید. برای اضافه کردن نقطه لمس میتوانید از گزینه + با رنگ سبز، برای اضافه کردن لمس کشیدنی از سمتی به سمت دیگر گزینه فلش به سمت راست با رنگ زرد و در نهایت کاهش یا حذف نقاط لمس گزینه – با رنگ قرمز را انتخاب کنید. حال بر روی گزینه + کلیک کرده و بین 3 تا 8 نقطه را با علامت مورد بحث اضافه و آنها را بر روی سکه خود قرار دهید. برای شروع ماین گزینه مثلث خوابیده را لمس کنید. همواره میتوانید با لمس گزینه مربع آبی کار ماین را متوقف کنید. برای جابجایی منوی شناور نیز میتوانید از گزینه آخر استفاده کنید.

آموزش راه اندازی AssistiveTouch در گوشی آیفون (iOS)

در گوشی آیفون خود به Settings، بخش Accessibility مراجعه کنید. وارد بخش Touch شوید و AssistiveTouch را فعال کنید. اکنون در منوی باز شده گزینه Create new Gesture را انتخاب کرده و هر تعداد (بین 3 تا 8 نقطه) را با فاصله منطقی لمس کنید (اندازه سکه همسترکمبت). حال گزینه Save را از بالای صفحه انتخاب کنید و نامی (مثلاً Mine) برای آن برگزینید.

حال از منوی قبلی گزینه Custom Action را پیدا و Single-Tap را لمس کنید؛ آنرا بر روی Open Menu تنظیم کنید. حا به بازی برگردید و منوی شناور را لمس کنید. از منوی باز شده گزینه Gestures را انتخاب کنید. حالا از بین گزینه ها باید نامی که با آن جسچر خود را ذخیره کرده اید پیدا و آنرا انتخاب کنید. جسچر باز شده را به مرکز سکه هدایت کنید و آنرا پلی کنید. کار ماین آغاز میشود.

جوایز روزانه را فراموش نکنید!

اگر هر روز به بازی سر بزنید، در بخش Earn اولین گزینه (Daily Reward) یا جوایز روزانه را حتماً چک کنید. هر 24 ساعت یکبار بازی به شما جایزه ای را تقدیم خواهد کرد. میزان این جایزه از اولین ورود شما به بازی (روز اول) از 500 سکه آغاز و در پانزدهمین روز متوالی ورود شما به بازی (روز پانزدهم) به 5 میلیون سکه میرسد! پس این بخش را هر روز یکبار چک کنید تا سرتان کلاه نرود.

کد مورس مخفی همستر برای بدست آوردن یک میلیون سکه (بروزرسانی 29 خرداد)

این ویژگی تنها برای یکبار برای هر کاربر فعال میشود و همستر شما را قرمز خواهد کرد. برای دریافت 1.000.000 سکه، باید مورس کدی که از مخفف عبارت Bitcoin یا همان BTC تشکیل شده است را در بخش اشاره شده وارد کنید. برای اینکه همستر شما قرمز شود 3 بار روی Earn per tap️ در بالای صفحه بزنید. حالا مورس کد زیر را با دستورالعمل های داده شده وارد کنید (ضربه بزنید روی سکه یا نگه دارید).

راهنمای مورس کد: یک بار کلیک سریع میشود -> • و کلیک و نگه داشتن حدود 1 ثانیه میشود -> __

دیلی کمبو (Daily Combo) همسترکمبت چیست؟

در ربات همستر کامبت و در تب Mine بخشی به اسم Daily Combo وجود دارد که هر ۲۴ ساعت به‌روز میشود. در واقع شما هر روز میتوانید با پیدا کردن کارت های شانس (3 عدد) به 5 میلیون سکه رایگان دست پیدا کنید! ما سعی میکنیم هر روز راز این بخش را در اسرع وقت به اطلاع شما برسانیم. پس، اگر همسترکمبت را جدی گرفته اید، هر روز به این بخش از مقاله سری بزنید و راز نفهته در آنرا کشف کنید.

دریافت 5 میلیون سکه رایگان (بروزرسانی 30 خرداد)

برای دریافت 5 میلیون سکه‌ بخش کمبو همستر کامبت باید سه کارت مخصوص هر روز را از چهار بخش Markets ،PR&Team ،Legal و Specials خریداری کنید. یافتن این کارت‌ ها میان صدها گزینه، کاری زمانبر است و علاوه‌ بر این، سکه‌ های کنونی شما را کاهش خواهد داد! ما هر روز کارت‌ های دیلی کمبو را برایتان قرار میدهیم تا بدون صرف زمان و سکه‌ اضافه، بتوانید 5 میلیون سکه همستر کمبت رایگان دریافت کنید.

دیلی کمبوی 30 خرداد

(کارت‌ های زیر را در بازی پیدا و خریداری کنید)

جمع بندی

همستر کمبت یکی از ده‌ ها بازی تلگرامی در سبک Tap to Earn است که با الهام از نات کوین راه‌ اندازی شده است. این پروژه به‌ عنوان یک بازی جذابیت‌ های خاص خود را دارد، اما آینده آن چندان مشخص نیست. توجه داشته باشید که شیائومی پارس شما را به انجام این بازی تشویق نمیکند، چون کسب درآمد از این راه واقعاً تضمین خاصی ندارد. اما با توجه به شواهد موجود پیرامون این پروژه، به نظر میرسد امتحان کردن آن ضرر خاصی نداشته باشد. باید دید این بازی میتواند در ادامه موفقیت نات کوین را تکرار کند یا نه.

سؤالات متداول

  1. آیا همستر کمبت کلاهبرداری است؟ همستر کمبت یک بازی درون تلگرام است و تا کنون گزارشی درباره کلاهبرداری بودن آن منتشر نشده است.
  2. قیمت همستر کمبات چقدر است؟ توکن این بازی هنوز عرضه نشده است و قیمت مشخصی ندارد.
  3. همستر کمبت بهتر است یا تپ سواپ؟ همستر کمبت و تپ سواپ هر دو بازی‌ هایی در سبک Tap to Eran هستند و مشخص نیست کدام یک موفق تر خواهد بود.
  4. همستر کمبت چه زمانی عرضه می‌شود؟ طبق شنیده‌ ها، توکن Hamster Kombat ماه جولای سال جاری (تیر-مرداد 1403) باید در صرافی‌ ها لیست شود.
  5. آیا میتوان با همستر کمبات درآمد کسب کرد؟ در حال حاضر می‌ توان توکن‌ های درون همستر کمبات را از طریق انجام این بازی جمع کرد، اما این سکه‌ ها هنوز روی بلاکچین یا در صرافی‌ ها عرضه نشده‌ اند و قیمت مشخصی ندارند.
  6. آیا بازی کریپتویی همستر کامبت رایگان است؟ بله. این بازی به صورت کاملا رایگان در دسترس عموم کاربران قرار دارد.
مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !
4.5 2 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا