شیائومی

گزارش ویژه : شیائومی با پشت سر گذاشتن Apple ، به دومین برند موبایل در اروپا تبدیل شد !

شیائومی در طی یک دهه اخیر رشد پیوسته و آرامی را در بازارهای جهانی تجربه کرده است . این کمپانی علاوه بر گوشی های هوشمند ؛ تبلت ، ایرباد ، دوربین خودرو و حتی ترازوی دیجیتال نیز تولید میکند و به جرأت باید بگوییم که ساکنان شهر پکن ، به خوبی نام چین را در بازارهای جهانی بالا کشیده اند . اخیراً شیائومی گزارش عملکرد 3 ماهه دوم سال 2022 خود را منتشر کرد ، که بر اساس اطلاعات موجود ، این کمپانی موفق شد با پشت سر گذاشتن اپل ، به دومین برند محبوب بخش موبایل در اروپا تبدیل شود !

شیائومی اذعان میکند که در طی سال های اخیر رشد آرام و پیوسته ای را تجربه میکند و در 3 ماهه دوم سال 2022 ، موفق به کسب سهمی 21.7 درصدی از بازار گوشی های هوشمند در اروپا شده است . با این حساب ، سامسونگ در جایگاه اول ، شیائومی در جایگاه دوم و اپل اکنون در جایگاه سوم فروش گوشی در بازار کشور اروپا قرار دارد . جالب اینجاست که بر اساس آمار رسمی ارائه شده ، غول چینی دنیای تکنولوژی در 55 بازار جهانی در رتبه سوم قرار دارد و در 67 بازار دنیا ، بین 5 کمپانی برتر است !

شیائومی میگوید علاوه بر اروپا ، شاهد رشد بسیار خوبی در بازار خاورمیانه ، اروپا ، آمریکای لاتین ، جنوب شرقی آسیا و آفریقا بوده است . در بحث سودآوری نیز ، شیائومی موفق به بازگرداندن 48.4 درصد از منابع مصرف شده تا 3 ماهه دوم سال 2022 شده است ، که یک رکورد خارق العاده خارج از بازار چین میباشد . این کمپانی اذعان میکند به صورت دقیق موفق به ثبت رکورد خارق العاده 4.95 میلیارد دلار سود در 3 ماهه دوم سال 2022 شده است ، که یک گام بسیار مهم برای شیائومی محسوب میشود !

شیائومی 12S Ultra
شیائومی 12S Ultra

شیائومی پیش از این در آگوست سال 2022 موفق به چهارمین سال حضور در لیست 500 کمپانی موفق جهانی شده بود . این کمپانی نسبت به سال 2021 با 72 پله سعود ، اکنون 266مین کمپانی لیست مذکور میباشد . شیائومی پیش بینی میکند گزارش عملکرد 3 ماهه سوم سال 2022 استثنائی خواهد بود ، چون همکاری با Leica و عرضه اولین محصول مشترک ( Xiaomi 12S Ultra ) که برای اولین بار به بزرگترین سنسور دنیا برای یک گوشی هوشمند ( IMX989 – سنسوری 1 اینچی ) مجهز است ، اتفاقی تاریخ ساز میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا