سایر محصولاتشیائومی

هم اکنون بخرید : شیائومی از اولین کابل 8K خود با پشتیبانی از HDMI 2.1 پرده برداشت .

شیائومی ساعاتی پیش پرده از اولین کابل 8K خود با پشتیبانی از HDMI 2.1 برداشت ، که از قضا ، از رزلوشن Dynamic HD نیز پشتیبانی به عمل می آورد . این کابل بسیار با کیفیت از خروجی 4K با نرخ نوسازی 120 هرتز و 8K با نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی به عمل می آورد . این کابل همچنین از نرخ نوسازی پویا ، جابجایی سریع بین خروجی ها ، انتقال بسیار سریع فریم و زمان تأخیر بسیار پایین اتوماتیک بهره میبرد .

این کابل به صورت عملی در مجموع پهنای باندی برابر با 48 گیگابیت/ثانیه را برای انتقال داده فراهم می آورد و پشتیبانی از تصاویر 3 بعدی استریو را برای کاربر رقم میزند . شیائومی میگوید به لطف بهینه سازی های انجام شده ، این کابل خروجی صدای بسیار خوبی را نیز برای کاربران به ارمغان می آورد . همچنین ، بد نیست بدانید این کابل به لطف فناوری HDMI 2.1 ، توانایی انتقال تصاویری با رنگ های عمیق 12 بیتی را دارد .

شیائومی اضافه میکند کابل مذکور تجربه صوتی/تصویری بینظیری را برای کاربران ایجاد خواهد کرد . گفته میشود این کابل از صدای 5.1 و 7.1 کاناله پشتیبانی به عمل می آورد و به خوبی با سیستم Doly Atmos سازگار شده است . این کابل به صورت اختصاصی توسط بنیاد HDMI تأیید شده است و قابلیت پشتیبانی از HDMI 1.1 تا 2.1 را دارد . در پایان بد نیست اشاره کنیم که این محصول میتواند در تلویزیون های هوشمند ، ستاپ باکس ، کنسول های بازی و … مورد استفاده قرار بگیرد .

خرید : شما کاربران خوب مجموعه شیائومی پارس میتوانید همزمان با آغاز عرضه این محصول در بازار کشور چین ، آنرا تهیه کنید . در فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس هم اکنون امکان پیش خرید این محصول به صورت ارسال دریایی و هوایی برای شما فراهم شده است .

خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا