شیائومیمی

همزمان با انتشار اولین تصویر از گارد تبلت Mi Pad 5 یک اتفاق غیرمنتظره رخ داد !

ساعاتی پیش اولین تصویر از گارد تبلت مورد انتظار Mi Pad 5 منتشر شد ، که علاوه بر اعلام پشتیبانی این محصول از کیبورد ، همراه بودن آن با قلم استایلوس اختصاصی را نیز تأیید کرد . در واقع داستان از اینجا شروع شد که یکی از درزدهندگان مشهور دنیای فناوری و بسیار نزدیک به شیائومی ، با انتشار تصویر 3 بعدی اولین گارد تبلت Mi Pad 5 ، برخی ویژگی های آنرا تأیید کرد .

بر اساس این تصاویر ، Mi Pad 5 اولین تبلت شیائومی خواهد بود که از قلم استایلوس پشتیبانی میکند و همانطور که در ادامه میتوانید در تصاویر مشاهده کنید ، از بریدگی دوربینی شبیه به سری Mi 11 بهره میبرد . البته هنوز مشخص نیست این تبلت همچون برخی از تبلت های رده بالای سامسونگ با قلم اختصاصی عرضه خواهد شد یا کاربران میتوانند آنرا به صورت مجزا تهیه کنند .

همچنین ، زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم ، اتفاقی جالب رخ داد . داستان از این قرار است که یکی از مقامات ارشد ردمی با یک دستگاه ناشناخته در شبکه اجتماعی ویبو دست به انتشار پستی زد . در این بین کاربران سریع موضوع را فهمیدند و پرسیدند “آیا گوشی جدید شیائومی در راه است ؟” ؛ این مقام ارشد نیز در پاسخ به سوال کاربر مذکور اعلام کرد با یک گوشی هوشمند پست اشاره شده را نفرستاده است . به همین دلیل پیش بینی میشود وی با تبلت جدید شیائومی دست به انتشار پست ذکر شده زده است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا