شیائومیردمی

گوشی Redmi 11A به عنوان اقتصادی ترین محصول شیائومی موفق به کسب تأییدیه های لازم برای معرفی شد.

چند ماه پیش اطلاعات یک گوشی هوشمند با نام Redmi 11A به بیرون درز پیدا کرد و اکنون این محصول موفق به کسب اولین تأییدیه رسمی برای معرفی شده است. بر اساس اطلاعات موجود، این محصول که مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی در سال 2022 میباشد، با شماره مدل 22120RN86C موفق به کسب تأییدیه های لازم از بنیاد TENAA چین شده است. اما چیزی که برای ما مهم است، طراحی این گوشی است، که اکنون به لطف این تأییدیه میتوانیم دیدگاهی از آن داشته باشیم.

برخی از منابع خبری طراحی این گوشی را در جهت Redmi 10A پنداشته اند، اما به جز سنسور اثر انگشت که در ماژول دوربین قرار دارد، وجه اشتراک دیگری دیده نمیشود! بر اساس آنچه میتوانیم ببینیم، ظاهراً گوشی مورد بحث به سلفی در بریدگی قطره ای مجهز خواهد شد. در سمت راست این گوشی شاهد کلیدهای پاور و کم و زیاد کردن صدا هستیم و چیزی که فعلاً از قسمت پشت مشاهده میشود، به ما میگوید که باید منتظر طراحی بسیار خاصی (طرح راه راه) باشیم و فعلاً یک رنگ خاکستری تیره به چشم می آید.

حالا به جای سیستم دوربینی مربعی، طرحی نزدیک به سری گوشی های ردمی نوت را شاهد هستیم، که میهمان 3 ماژول دوربین و یک فلش LED است. اما هر چه بیشتر درباره طراحی این گوشی میدانیم، کمتر از مشخصاتش اطلاع داریم! هنوز نمیدانیم این گوشی به چه سخت افزاری مجهز خواهد شد، اما بد نیست اشاره کنیم نسل قبل به صفحه ای 6.52 اینچی با پنل LCD، رزلوشن تصویر +HD، سلفی 5 مگاپیکسلی، دوربین اصلی تکی با سنسور 13 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت، 64 گیگابایت حافظه داخلی، چیپست Helio G25 مدیاتک، باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی و شارژ 10 واتی مجهز شده بود.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

1 1 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا