ترفندهاسایر ترفندها

چگونه اکانت اینستاگرام خود را بطور موقت غیرفعال کنیم؟

حتما تابحال برایتان پیش آمده است که از فضای اینستاگرام خسته شده باشید و قصد دور بودن از آن را داشته باشید، همینطور دلتان نمیخواست که صفحه خود را بصورت کامل پاک کنید، پس نیاز داشتید که بصورت موقت اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال کنید تا بعدا دوباره به آن دسترسی داشته باشید.

نکته مهم در غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام این است که برای جلوگیری از بسته شدن همیشگی صفحه خودتان بیشتر از دو بار در ماه این کار را انجام ندهید، و هربار که صفحه خودتان رو غیرفعال می کنید حداقل یک هفته صبر کنید و بعد آن را فعال کنید!

برای غیرفعال کردن صفحه اینستاگرام خود بصورت موقت کافیست مراحل زیر را طبق تصاویر طی کنید:

گام اول:  غیر فعال نمودن حساب کاربری اینستاگرام از طریق اپلیکیشن ممکن نبوده و باید از مرورگر موبایل یا دسکتاپ استفاده کنید. بنابراین به آدرس https://www.instagram.com رفته و با اکانت تان وارد شوید. سپس به پروفایل خود بروید و روی Edit Profile کلیک نمایید.

 

گام دوم: برای غیر فعال شدن حساب، گزینه Temporarily Disable Account را در پایین صفحه انتخاب کنید.

گام سوم: بعد از این کار، صفحه جدیدی باز می شود. مشابه روش پاک کردن اکانت، حالا باید با انتخاب یکی از گزینه های سوال «Why are you disabling your account» علت غیر فعال نمودن اکانت خود را مشخص نمایید. سپس در قسمت خالی ظاهر شده رمز حساب کاربری اینستاگرام را نوشته و روی گزینه Temporarily Disable Account کلیک کنید. برای اینکه حساب کاربری غیرفعال شده را فعال کنید هم کافیست تا دوباره با آن وارد اینستاگرام شوید. در روش غیر فعال کردن، اطلاعات حساب مثل عکس، فیلم یا لایک ها تا زمانی که اکانت دوباره فعال نشود پنهان می مانند.

مشاهده بیشتر
0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا