پوکوشیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومی

پوکو M2 رسماً معرفی شد : قدرتمندترین مقرون به صرفه دنیا !

شیائومی در ماه جولای از گوشی PoCo M2 Pro پرده برداشت ، که نسخه ای ریبرند شده از گوشی Redmi Note 9 Pro میباشد و در برخی جهات با آن متفاوت است . این گوشی با قیمتی رقابتی و با شروع قیمت 13.999 روپیه ( 190 دلار ) پا به بازار هند گذاشت . امروز شیائومی پرده از نسخه مقرون به صرفه این گوشی هوشمند با نام PoCo M2 برای بازار هند برداشت ، که لقب ارزان ترین گوشی پوکو تا به امروز را به دوش میکشد .

 

« مشخصات PoCo M2 »

این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی بزرگ با سایز 6.53 اینچی از نوع IPS LCD مجهز میباشد . صفحه نمایش با بریدگی قطره ای این محصول به کیفیت +FHD یا رزلوشن 2340×1080 پیکسل مجهز میباشد . شیائومی برای محافظت از صفحه نمایش این گوشی از پوشش گوریلاگلس نسل 3 بهره گرفته است . نکته جالب اینجاست که سنسورهای دوربین نیز با پوشش گوریلاگلس نسل 3 محافظت میشوند .

شیائومی برای این گوشی هوشمند یک باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی در نظر گرفته است ، که با یکبار شارژ تا 2 روز با شما همراه خواهد بود . پوکو میگوید در صورت فول شارژ بودن PoCo M2 ، کاربر میتواند تا 12 ساعت به صورت مداوم و بدون وقفه بازی کند ، تا 25 ساعت به تماشای ویدئو بپردازد یا 76 ساعت به موسیقی گوش فرا دهد . نکته جالب اینجاست که این گوشی در حالت آماده به کار میتواند تا 26 روز دوام بیاورد ! برای شارژ کردن باتری نیز کاربر میتواند از شارژر سریع 18 واتی داخل جعبه بهره ببرد .

پوکو M2 قدرت خود را از چیپست قدرتمند Helio G85 مدیاتک تأمین میکند . برای عاشقان بازی ، این چیپست توسط سیستم گیمینگ HyperEngine و با کمک هوش مصنوعی میتواند هنگام بازی منابع سیستمی را بهینه کند ، کنترل WiFi و LTE را به دست بگیرد و تجربه گیمینگی بدون لگ و تأخیر را همراه با مصرف بهینه انرژی به کاربران هدیه کند .

این گوشی با 6 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4x و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه میشود . برای افزایش حافظه نیز ، شیائومی شیاری اختصاصی برای مموری کارت در این گوشی در نظر گرفته است . این گوشی هوشمند با اندروید 10 بر پایه MiUi 11 با لانچر اختصاصی پوکو عرضه خواهد شد . شیائومی قول عرضه زودهنگام MiUi 12 را برای این گوشی نیز داده است .

در بخش دوربین سلفی ، شیائومی برای این گوشی هوشمند یک سنسور 8 مگاپیکسلی با کیفیت در نظر گرفته است . در بخش دوربین اصلی ، این گوشی هوشمند به 4 دوربین با سنسورهای 13 مگاپیکسلی عریض ، 8 مگاپیکسلی فوق عریض ، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق دهنده مجهز میباشد .

قسمت پشت این گوشی از طراحی خاصی بهره میبرد ، که اثر انگشت را به خود جذب نمیکند و در دست گرفتن گوشی را لذت بخش میکند . شیائومی برای محافظت این گوشی هوشمند در برابر پاشش آب از فناوری نانو P2i بهره گرفته است . همچنین ، از درب کارخانه این گوشی هوشمند مجهز به محافظ صفحه نمایش از پیش نصب شده میباشد .

 

« قیمت ، رنگ ها و زمان عرضه »

شیائومی برای این گوشی هوشمند 2 نسخه با قیمت های زیر در نظر گرفته است :

  • نسخه با حافظه رم 6 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی = 10.999 روپیه یا 140 دلار
  • نسخه با حافظه رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی = 12.499 روپیه یا 170 دلار

این گوشی هوشمند در 3 رنگ جذاب مشکی ، آبی و قرمز عرضه خواهد شد . فروش این گوشی هوشمند نیز از روز 15 سپتامبر ( 25 شهریور ) آغاز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا