شیائومیگجت های هوشمند

تمامی مشخصات ساعت هوشمند Amazfit Bip U شیائومی پیش از معرفی لو رفت !

هفته گذشته هوآمی پرده از ساعت هوشمند و خاطره انگیز Amazfit Neo با قیمت 2.499 روپیه برداشت . حال تنها یک هفته پس از این ساعت هوشمند و پیش از معرفی رسمی ساعت جدید Amazfit Bip U ، آمازون شعبه هند تمامی اطلاعات این محصول و حتی تصاویر رسمی آنرا به صورت کامل لو داده است .

بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده ، این ساعت هوشمند به صفحه نمایشی 1.43 اینچی با پنل TFT LCD و رزلوشن 302×320 پیکسل مجهز خواهد شد ، که در مقایسه با صفحه نمایش ساعت های Bip S و Bip S Lite با صفحه نمایش 1.28 اینچی بزرگتر محسوب میشود . هوآمی برای این ساعت هوشمند از پوشش 2.5 بعدی بهره گرفته است و بر اساس اطلاعات موجود ، با پوشش نانو در مقابل اثر انگشت محافظت میشود .

همچون سایر ساعت های هوشمند مقرون به صرفه Amazfit ، این محصول نیز به بدنه ای از جنس پلی کربنات و دستبندهای سیلیکونی مجهز خواهد شد . این ساعت هوشمند در 3 رنگ جذاب مشکی ، سبز و صورتی در دسترس خواهد بود . اطلاعات صفحه اختصاصی این محصول میگویند این ساعت هوشمند به همراه دستبند تنها 31 گرم وزن داشته و تا عمق 50 متری مقاوم در برابر آب میباشد .

این ساعت هوشمند به سیستم عامل خاصی با نام RTOS مجهز خواهد شد و سنسور نسل دوم اپتیکال هوآمی برای ردگیری اطلاعات سلامت کاربر به همراه سنسور حرکتی 6 جهته وظایف سنگینی چون ضربان گیری 24 ساعته و بدون وقفه قلب ، سنجش میزان اکسیژن خون ، سیستم دقیق پایش خواب ، شناسایی خودکار حالت های ورزشی ، سنجش میزان استرس و شناسایی سیکل دقیق قاعدگی بانوان را به عهده خواهد داشت .

این محصول ویژگی های معمول دیگری چون نمایش اعلانیه برنامه ها ، ساعت زنگ دار ، بیدارباش ، پیدا کردن گوشی هوشمند ، کنترل موسیقی ، کرنومتر ، ثانیه شمار ، نمایش وضعیت آب و هوا ، بلوتوث 5.0 ، همگام با سیستم عامل های اندروید و iOS ، همگام شدن با نرم افزار اختصاصی ZEP امزفیت و بیش از 50 چهره ساعت اختصاصی را در اختیار کاربران خوهد گذاشت . انرژی مورد نیاز تمامی این ویژگی ها با یک باتری 225 میلی آمپر/ساعتی تأمین خواهد شد ، که با 2 ساعت شارژ ، نوید 9 روز عمر باتری را میدهد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا