شیائومیمی

شیائومی تشریح کرد : چرا گوشی های Mi 10T از پنل LCD به جای پنل OLED بهره میبرند ؟

شیائومی اخیراً پرده از گوشی های سری Mi 10T برای بازارهای جهانی با شروع قیمتی 449 یورو ( 530 دلار ) برداشت ، که لقب یکی از ارزان ترین گوشی های هوشمند قدرتمند با پشتیبانی از شبکه های نسل 5 را با خود به دوش میکشند . از جمله ویژگی های مهم گوشی های Mi 10T و Mi 10T Pro میتوان به دوربینی خارق العاده ، باتری بزرگ با شارژ سریع اختصاصی و چیپست اسنپدراگون 865 اشاره کرد .

اما یکی از ویژگی های برتر این سری که شاید بسیار در ذهن شنونده هیجان ایجاد کند ، به کارگیری صفحه نمایشی با نرخ نوسازی خارق العاده 144 هرتز است ، که البته باعث شده است به جای پنل OLED ، شیائومی از پنل LCD در این گوشی ها بهره بگیرد . اما چرا به چه دلیل شیائومی چنین تصمیمی را اتخاذ کرد و به جای پنل OLED ، از پنل LCD در این گوشی ها بهره گرفته است ؟ مدیر بازاریابی شیائومی ، آقای Daniel Hoang میگوید :

“شیائومی یک تصمیم مهم پیش رو داشت ؛ بهره گرفتن از بهترین نوع صفحه نمایش با نرخ نوسازی خارق العاده ، یا به کارگیری از یک پنل OLED میانرده !”

البته شیائومی میگوید بر اساس آخرین کنکاش انجام شده بر روی پنل های OLED ، برای 10 درصد از کسانی که گوشی هایی با این صفحه نمایش دارند خستگی مفرط ایجاد کرده و باعث میشود تجربه کاربری آنها کاهش یابد . البته این موضوع با فناوری اختصاصی DC Dimming شیائومی در پنل های OLED برطرف میشود و دلیل اصلی شیائومی برای استفاده از پنل LCD قطعاً این موضوع به تنهایی نیست .

در واقع شیائومی یک دلیل بسیار اساسی و مهم برای به کارگیری از این پنل داشت و آن ارائه بالاترین کیفیت ممکن در کنار قیمتی رقابتی بود . سری گوشی های Mi 10T مشخصات پرچمدار را در بازه قیمتی میانرده ها ارائه میدهد ، که یک برگ برنده بسیار اساسی است . همچنین ، آقای Daniel Hoang درباره به کارگیری از صفحه نمایش تخت به جای صفحه نمایش با حاشیه های خمیده نیز اظهار نظر کرد و گفت :

“شیائومی پیش از معرفی سری گوشی های Mi 10T با برگزاری یک نظرسنجی بسیار بزرگ ، نظر کاربران را درباره صفحه نمایش سری گوشی های جدید خواست ، که در این بین 60 درصد از کاربران گوشی هوشمندی با صفحه نمایش تخت را به صفحه نمایش با حاشیه های خمیده ترجیح دادند.”

 

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا