ال.جیسایر برندها

الجی از K92 5G رونمایی کرد؛ دسترسی ارزان به فناوری 5G.

اگر سال گذشته قصد خرید گوشی ای با پشتیبانی از 5G داشتید، باید حدود 1000 دلار هزینه می کردید، اما به تازگی این فناوری را در بسیاری از گوشی های میان رده و ارزان قیمت می توان پیدا کرد که یکی از آن ها و آخرین آن ها تا به امروز الجی K92 5G است. این گوشی به لطف پردازنده اسنپدراگون 690 از فناوری 5G بر پایه Sub6-GHz بهره می برد و کم تر از 400 دلار قیمت خواهد داشت!

این گوشی خوش قیمت از صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع IPS LCD بهره می برد که رزولوشن آن +FHD است و در بخش وسطی بالای آن یک حفره برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دارد. حسگر اثرانگشت در لبه سمت راست گوشی و دکمه های پاور و کنترل صدا در سمت چپ گوشی قرار گرفته است.

در پشت دستگاه دوربین چهارگانه متشکل از یک سنسور 64 مگاپیکسلی با اپرچر f/1.78 بعنوان دوربین اصلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی بعنوان دوربین عمق سنج و ماکرو قرار گرفته است. در گوشه مقابل دوربین چهارگانه یک فلاش LED غول پیکر چهارگانه قرار گرفته است.

در بطن این گوشی تراشه اسنپدراگون 690 به همراه 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی قرار گرفته است که می توانید توسط کارت حافظه خارجی آن را افزایش دهید. باتری این گوشی ظرفیتی برابر با 4000 میلی آمپر دارد و توسط کابل Type-C شارژ می شود. از دیگر جذابیت های این گوشی وجود جک 3.5 میلی متری هدفون است.

الجی K92 5G از دوم نوامبر (12 آبان) با قیمت 395 دلار توسط سرویس دهنده AT&T عرضه خواهد شد، اما کاربران سایر سرویس ها باید تا 19 نوامبر (29 آبان) برای خرید این گوشی با قیمت 350 دلار صبر کنند!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا