اپلشیائومی

شیائومی شارژر 20 واتی مخصوص آیفون های 12 را معرفی کرد .

داستان حذف شارژر از جعبه آیفون های 12 دیگر به موضوعی کلیشه ای تبدیل شده است ، اما تبعات آن حالا حالاها ادامه خواهد داشت . در واقع این تصمیم اپل باعث شده است کمپانی های ثالث به فکر فرصت ایجاد شده بیفتند و برای آیفون های جدید شارژر طراحی کنند . حال شیائومی که ید طولایی در طراحی و تولید شارژر برای گوشی های هوشمند دارد ، صبح امروز از شارژر جدیدی برای آیفون های 12 پرده برداشته است ، که سرعت شارژ 20 واتی را ارائه میدهد .

شیائومی کار طراحی و ساخت این شارژر اختصاصی را به یکی از کمپانی های زیرمجموعه خود سپرده است . این محصول از رابط USB نوع C بهره برده و علاوه بر سرعت و کیفیت بسیار بالا ، تنها 39 یوآن یا 5 دلار قیمت دارد ! البته این شارژر میتواند برای گوشی های سری Mi 10 ، آیفون های 11 ، کهکشانی های سری 10 سامسونگ و آیپد Pro استفاده شود . این شارژر از روز 3 نوامبر ( فردا ) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و تنها 44 گرم وزن دارد !

صحبت از وزن شد ، باید اشاره کنیم که این شارژر ابعاد بسیار کوچکی نیز دارد و به سادگی قابل حمل است . شیائومی همچون شارژرهای اختصاصی سری گوشی های Mi ، برای شارژر 20 واتی آیفون نیز از انواع پروتکل های امنیتی چون مواد اولیه ضد اشتعال ، سیستم پیشرفته ای برای جلوگیری از بالا رفتن ناگهانی ولتاژ ، مدار برد کوتاه و قابلیت بسیار جالب ضد الکتریسیته و ضد مغناطیس بهره گرفته است ، تا خیال کاربران در هنگام استفاده از این محصول راحت باشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا