شیائومیمی

اولین اطلاعات از گوشی Mi 11 Pro به بیرون درز پیدا کرد !

بسیاری از گزارش های واصله حکایت از معرفی سری جدید کهکشانی های سامسونگ که از سری S21 هستند در ماه ژانویه 2021 میدهند . این سری به نظر اولین گوشی های هوشمند دنیا با چیپست اسنپدراگون 875 کوآلکام خواهند بود ، اما در بازار پر تب و تاب و بزرگ کشور چین داستان متفاوت است . منابع خبری میگویند شیائومی اولین کمپانی دنیا خواهد بود که سری گوشی های Mi 11 را در کشور خانگی خود چین با این چیپست معرفی کرده و تا مدتی در انحصار این غول چینی خواهد بود .

پیش بینی ها میگویند در ماه ژانویه سال 2021 ( دی ماه 99 ) باید منتظر پرچمداران جدید سری Mi باشیم . حال بر اساس گزارش یکی از منابع موثق و بسیار نزدیک به شیائومی ، نسخه حرفه ای پرچمدار جدید سری Mi در بخش صفحه نمایش نیز ارتقایی قابل توجه را تجربه خواهد کرد . منبع خبری ما میگوید گوشی Mi 11 Pro به صفحه نمایشی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و رزلوشن +Quad HD مجهز خواهد شد ، که نسبت به Mi 10 Pro با نرخ نوسازی 90 هرتز و رزلوشن +FHD یک ارتقای بزرگ برای پرچمداران شیائومی محسوب میشود .

پیش از این گفتیم گوشی های سری Mi 11 به صفحه نمایشی خمیده در 4 طرف مجهز خواهند شد ، اما قطعاً این انحنا به اندازه سری گوشی های P40 و Mate 40 نیست ، که صفحه نمایشی آبشاری داشتند . همچنین ، در این گزارش منبع خبری ما مجدداً اشاره میکند سری گوشی های جدید Mi 11 همچون سری گوشی های محبوب Mi 10 به بریدگی حفره ای در قسمت چپ صفحه نمایش مجهز خواهند شد ، اما قطر این حفره بسیار کوچک تر از نسل قبل خواهد بود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا